دو مدرسه ساخت بنیاد برکت در بومهن راه اندازی شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: همزمان با سراسر کشور دو مدرسه که توسط بنیاد برکت ساخته شده در شهر بومهن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، محمد فروتن اظهار داشت: به همت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یک دبیرستان در محله هوا فضا و یک مدرسه دخترانه در محله محروم شهر آباد بومهن ساخته شد.

وی با بیان اینکه مدارس یاد شده پیش از این به بهره برداری رسیده بود، توضیح داد: این دو مرکز آموزشی ایجاد شده توسط بنیاد برکت به صورت همزمان با یکصد و پنجاه مدرسه برکت ساز در سراسر کشور توسط یوسف نوری وزیر آموزش پرورش به صورت ویدئو کنفرانس صبح امروز افتتاح شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: محل ساخت مدرسه توسط بنیاد برکت انتخاب شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده سومین مدرسه برکت ساز در شهر بومهن به زودی کلنگ زنی و ساخته خواهد شد.

فروتن گفت : بنیاد برکت با شناسایی مناطق محروم در سطح کشور اقدام به مدرسه سازی می کند و با استفاده ازمصالح استاندارد مدارس را ساخته و پس از تجهیز مدارس را در اختیار دانش آموزان در مناطق محروم قرار می دهد.

وی افزود: با ساخت این دو مدرسه یک هزار و ۲۰۰ نفر به ظرفیت دانش آموزان شهرستان اضافه شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: شهرستان پردیس پیش ازاین در حدود ۴۵ هزار دانش آموز داشت و ساخت این دو مدرسه ظرفیت دانش آموزان شهرستان را افزایش داد.

فروتن با بیان اینکه در مساکن مهر پردیس کمبود مدرسه نداریم، اظهار داشت: مدارس مسکن مهر در فازهای ۱۱،۵،۹،۸ بر اساس بارگذاری جمعیت تامین شده است و در حال حاضر مشکل جدی در حوزه تامین مدرسه در شهر بومهن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا