کارگاه لوسترسازی در پردیس دچار حریق شد/ دو خودرو در بزرگراه تهران پردیس آتش گرفتند

رئیس آتش نشانی شهر پردیس گفت: طی ساعات گذشته یک کارگاه لوستر سازی در ناحیه صنعتی خرمدشت و دو خودرو در مسیر بزرگراه تهران- پردیس، جاده قدیم جاجرود و  دچار حریق شدند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، «مهدی درفکی» اظهار داشت: وقوع دو حادثه رانندگی در مسیر غرب به شرق آزاد راه تهران-پردیس و جاده قدیم جاجرود باعث بسته شدن مقطعی راه و ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد.

وی با اشاره به حادثه آتش گرفتن خودروی داخلی در داخل تونل اول آزاد راه تهران و پردیس، اظهار داشت: آتش گرفتن یک دستگاه خودرو دیگر به دلیل نقص فنی در داخل تونل شماره یک آزاد راه تهران -پردیس نیز سبب ایجاد ترافیک در مسیر عبوری خودروهای گذری به سمت پردیس شد.

رئیس آتش نشانی شهر پردیس گفت: در حوادث یاد شده تلفات جانی نداشتیم عملیات اطفای حریق توسط نیروهای امدادی انجام و ترافیک محدوده حریق با کمک پلیس راهور و نیروهای امدادرسان حاضر در محل حادثه بازگشایی شد.

درفکی گفت: رانندگان خودروهای خود را در داخل تونل رها کرده و در خارج از تونل در انتظار اطفای کامل حریق و بازگشایی تونل بودند.

وی ادامه داد: حادثه سوم مربوط به آتش سوزی کارگاه لوستر سازی در ناحیه صنعتی خرمدشت است و در حال حاضر آتش نشانان برای اطفای حریق و نیروهای امدادی برای کمک به مصدومان احتمالی در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایرنا، آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند و هنوز آمار دقیق فوت شدگان و یا مصدومان احتمالی حادثه اعلام نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا