دولت برای تکمیل مسکن مهر پردیس ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص می‌دهد

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: از محل تبصره ۸ بودجه سال ۱۴۰۰ و با نگاه ویژه دولت به مسکن مهر پردیس وام ۵ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه ها تخصیص داده می‌شود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از تهران پرس، «مهدی هدایت» اظهار داشت: این وام پس از وام یک هزار میلیارد تومانی سال گذشته از محل تبصره ۸ دومین مرحله دریافت تسهیلات شرکت عمران پردیس از بانک مسکن است و بازپرداخت این وام بر اساس تفاهم انجام شده از محل منابع داخلی شرکت عمران خواهد بود.

وی با اشاره به منابع تامین بودجه برای تکمیل پروژه توسط شرکت عمران، اظهار داشت: فروش عرصه، تهاتر اراضی، فروش املاک و مستغلات، تسهیلات بانک مسکن، دریافت آورده تکمیلی از مالکان ثانویه، دریافت وام از محل تبصره ۸ راه‌های تامین منابع مالی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر توسط این شرکت است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برای تامین منابع مالی طی ۱۷ ماه گذشته پی گیری‌های زیادی انجام شد و در حال حاضر بسیاری از موانع برطرف و زیر ساخت های قانونی تامین مالی نیز فراهم شده تا منابع مورد نیاز بر اساس برنامه ریزی انجام شده به همه پروژه‌های مسکن مهر پردیس تزریق شود.

هدایت با بیان اینکه پروژه شهر جدید پردیس فعالترین و بزرگترین پروژه عمرانی در سراسر کشور است،اظهار داشت: فعال سازی تمامی کارگاه‌های عمرانی مسکن مهر در فازهای ۱۱،۵،۸، ۹ ، ورود شرکت های بزرگ زیر ساختی به این پروژه مانند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و تعیین تکلیف مشکلات در بیش از ۲ سال گذشته برای پیشبرد پروژه های عمرانی اجرایی شده است.

وی در ادامه توضیح داد: با تزریق این وام به پروژه‌های عمرانی پردیس، به زودی باقیمانده پروژه‌ها تکمیل‌خواهد شد و پرونده پروژه ‌۸۴ هزار واحدی مسکن مهر پردیس بسته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییررویکرد وزارت راه و شهرسازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد که پس از بارگذاری کامل مسکن مهر پردیس این جمعیت به ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا