دور دوم افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری بومهن در راه است

دور اول افتتاح ۱۳ پروژه و اقدام مهم شهرداری بومهن، بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار محترم و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید و دور دوم افتتاح‌ها در هفته دولت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، هشت پروژه از جمله سومین و بزرگ‌ترین خانه فرهنگ بنام شهروند در محله کم برخوردار شهرآباد، ایستگاه پارک‌سوار بومهن برای انتقال شهروندان به شهر تهران، فاز ۳ بوستان شقایق ورودی بلوار شهید صارمی، مجموعه فرهنگی ورزشی در محله شهرآباد، نخستین بوستان تخصصی کودک در محله ترک‌آباد، فاز ۲ و نهایی بوستان برکت انقلاب، پروژه لوپ دسترسی کمربندی جنوبی شهر به جاده قدیم جاجرود که بار ترافیکی و معضلات رفت و آمد بسیار زیادی از مردم را کاهش خواهد داد، احداث مخزن ۲۷۰ متر مکعبی بوستان باغ‌چنار در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید. لازم به ذکر است مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های سال ۱۴۰۲ شهرداری را خواهیم داشت.

بنای مدیریت جدید شهری، پیگیری و به ثمر رساندن پروژه‌های روی زمین مانده شهر بود تا میلیاردها سرمایه مادی هزینه شده شهر که بعضاً تبدیل به فضاهای بسترساز آسیب‌های اجتماعی شده بودند، در اختیار شهروندان فهیم قرار گیرد، فلذا کارهایی که از قبل در مرحله کلنگ‌زنی و یا شروع پروژه روی زمین مانده بود به نتیجه رسید و افتتاح شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا