آئین افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان پردیس + تصاویر

دفتر نمایندگی استان قدس رضوی در شهرستان پردیس امروز با حضور مسئولان شهرستان گشایش یافت.

به گزارش صبح پردیس، پرویز سروری رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس در تهران در این مراسم اظهار کرد: خادم به کسی اطلاق می‌شود که در هر نقطه‌ای از عالم به نیت خدمت به امام رضا (ع) خدمتی را ارائه دهد و مخدوم هم هر کسی است که در هر نقطه‌ای از عالم خدمات با نیت امام رضا (ع) را دریافت می‌کند.

وی افزود: در این فرآیند هر کسی می‌تواند با ارائه یک سری از خدمات در محدوده سکونت خود به مشتاقان علی ابن موسی الرضا (ع) اسم خود را در زمره خادمین آستان مقدسش قرار دهد و نتیجه این خدمت این است که خادم یار می‌تواند در یک بازه زمانی در کنار مضجع شریف و روحانی امام رضا (ع) به‌عنوان خادم نیز حضور پیدا کند.

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس در تهران توضیح داد: به‌طور مثال کسی پزشک است و می‌تواند خدمات پزشکی ارائه دهد، کسی وکیل است و …. این افراد به ارائه خدمات در محل سکونت می‌توانند شیفتی را در حرم علی ابن موسی‌الرضا (ع) به‌عنوان خادم حضور یابند.

سروری با اشاره به اینکه خدمت به اهل‌بیت(ع) و امام رضا (ع) معطوف به حرم آنها نمی‌شود، تأکید کرد: هدف از افتتاح دفاتر نمایندگی در استان‌ها خدمت به محرومین و مستضعفان در نقاط محروم کشور است.

وی گفت: امروز همه می‌توانند خادم امام رضا ع باشند، خادم الرضا در محل سکونت خود خدمت‌رسانی به مردم داشته باشد و بعد از گزارش ما می‌تواند در حرم رضوی خادم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا