مردم معاملات را در دفاتر معاملات املاک پردیس دارای پروانه کسب انجام دهند/ مشکلات دلالان سرپایی در مسکن مهر شهر پردیس

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ونمایشگاه داران اتومبیل شهرستان پردیس با تأکید بر اینکه مردم معاملات خود را در دفاتر دارای پروانه کسب انجام دهند، گفت: مردم از انجام معاملات در واحدهای صنفی بدون جواز که فاقد تابلوهای متحدالشکل و دلالان سرپایی اجتناب ورزند.

به گزارش صبح پردیس، علی مختاری آذر اظهار کرد: دو طرف معامله دقت داشته باشند از انجام معاملات و حتی مراجعه و مشاوره با هیئت مدیره‌های ساختمان و همچنین واحدهای صنفی بدون جواز که فاقد تابلوهای متحدالشکل و دلالان سرپایی اجتناب ورزند.

وی درباره مشکلات موجود افزود:  متأسفانه هیئت مدیره‌های مجتمع‌ها در فازهای مسکونی و دلالان سرپایی در حوزه مسکن مهر شهر پردیس مشکلات عدیده ایی برای متعاملین و مراجع قضایی و انتظامی و اعضاء محترم این صنف ایجاد کردند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه داران اتومبیل شهرستان پردیس بیان کرد:  افراد سودجو با زیاده‌خواهی و قانون‌گریزی از یک طرف و از طرفی به دلیل فقدان قوانین مرتبط و کم‌لطفی برخی مسئولان مشکلات زیادی را به وجود آوردند که در نظم اقتصادی و بازار ملک اختلال ایجاد می‌کنند.

مختاری آذر ادامه داد: اعضا این اتحادیه در طی چند سال اخیر علیرغم رکود سنگین بازار، مالیات‌های سنگین و ارزش‌افزوده سنگین‌تری را پرداخت کرده‌اند و متأسفانه آسیب‌های مادی و معنوی زیادی متحمل شده‌اند.

وی درباره نحوه مقابله با دلالان سرپایی تصریح کرد:  این اتحادیه از ابتدای سال جاری با هماهنگی سایر ادارات اقدام به امحا تمامی شماره تلفن دلالان سرپایی و بی‌هویتی که فقط دارای یک خط تلفن بوده و با تبلیغات غیرمجاز در مسیرهای منتهی به فازهای جدید 5، 8، 9 و 11 که رسماً از شهروندان کم‌اطلاع سو استفاده می‌کردند نموده و علاوه بر آن به‌زودی با اخذ مجوزهای قضایی اقدام به انسداد شماره‌های فوق از طریق شرکت مخابرات خواهد نمود.

مختاری آذر گفت: این اتحادیه با کمال افتخار همکاری لازم جهت پاسخ دهی به هرگونه استعلام متعاملین قبل از انجام معاملات و همچنین در صورت مشاهده هر نوع تخلف آمادگی دریافت و رسیدگی به شکایات مطروحه را دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا