امام جمعه پردیس:

دشمنان به دنبال توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران هستند

امام جمعه پردیس گفت: دشمنان در موضوع مسمومیت دختران به دنبال تعطیلی مدارس، توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران به ویژه دختران بودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهار داشت: شکستن احساس امنیت در جامعه، اتهام انتقام جمهوری اسلامی از دختران، تهمت‌پراکنی علیه دین و دینداران جنگ از اهداف جنگ ترکیبی دشمن در ایستگاه اتهام سازی جدید است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اولا باید با این پدیده مسئولانه و حکیمانه و قاطعانه برخورد شود و دیگر عفوی در کار نخواهد بود، بلکه به اشد مجازات محکوم خواهند شد تا عبرتی برای دیگران باشد.

امام جمعه افزود: مردم در آخر سال منتهی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان قطعا نیاز به خرید هایی دارند لذا از مسئولین شهرستان تقاضا داریم که هم نظارت بر بازار را قوی تر و گسترده تر کنند و هم کالاهای مورد نیاز و ضروری مردم را با قیمت های مناسب در اختیار مردم بگذارند.

حسینی با اشاره به ضرروت رفع مشکل ساکنان مسکن مهر پردیس، توضیح داد: ساکنین و ثبت نام کنندگان مسکن مهر شهرستان پردیس هنوز چشم انتظار حضور وزیر راه و شهر سازی هستند تا با حضور خود در مسکن مهر پردیس، مشکلات و کمبود ها و وضعیت فاز ها را پس از یک دهه ملاحظه ومشکل مهر نشینان را برطرف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا