دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع و درگیری در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری عاملان درگیری و نزاع در پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ “مراد صارمی “در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت

وی ادامه داد :ماموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی با هم درگیر شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد :با توجه به حساسیت موضوع ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملان نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته دستگیر و زمین گیر کنند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت علت نزاع و درگیری اختلاف ملکی بوده که هر ۴ نفر عاملان نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی افزود از متهمان دو قبضه سلاح سرد کشف و ضمن توقیف خودروی آنان متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا