دستگیری ۴۷ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با بکارگیری و مشارکت کلیه نیرو ها با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هماهنگی مرجع قضائی به صورت ضربتی ومستمر در هفته آخر تیر ماه به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس، بهزاد عبدیان اظهار داشت: با تلاش، پلیس پردیس موفق به کشف کالای قاچاق به ارزش ۳میلیارد ریال و کشف مقداری از انواع مواد مخدر، دستگیری ۴۷ نفر خرده فروش، جمع آوری ۶۷نفر معتاد متجاهر، از دستاورد های این طرح است.

وی افزود: در این طرح ۲۲دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ و۱۱۹۴موتورسکیلت وخودرو اعمال قانون شدند که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف واعمال قانون این وسایط نقلیه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه تعداد ۴۷نفر سارق دستگیر و ۳۹فقره سرقت، ۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی نیز کشف ویک نفر درخصوص امور امنیتی دستگیر و یک فقره قتل نیز کشف شد، گفت: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا