دستگیری سارقان به عنف در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری سارقان زورگیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ “مراد صارمی” در تشریح جزئیات این خبر اذعان داشت:در پی مراجعه و شکایت مکرر مردمی مبنی بر زورگیری و سرقت موبایل‌های شهروندان در منطقه بومهن لذا دستگیری سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع و طی مراقبت‌های شبانه روزی عوامل انتظامی این فرماندهی در نهایت محل اختفای سارقان در بومهن شناسایی و پس از هماهنگی قضایی با اعزام و ورود به مخفیگاه متهمان تعداد ۳ نفر از سارقان زورگیر دستگیر و مجرمان جهت سیر مراحل قانونی به مقر کلانتری ۱۲ بوم هند دلالت گردیدند.

سرهنگ “صارمی” بیان داشت در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده تعداد ۲ عدد گوشی سرقتی کشف که در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد و شناسایی مالخرانی که با سارقان همکاری نموده در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی پردیس در پایان خاطرنشان کرد برخورد قاطع با سارقان و زورگیران از برنامه‌های جدی پلیس است و در این خصوص هیچ گونه اغماضی با این گونه مجرمان خشن نخواهد شد و مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا ماموران در اسرع وقت در موقعیت حاضر و با آنها برخورد کنند.

 

 

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل