دستگيری 2 اراذل و اوباش وکشف 2 قبضه سلاح در”پرديس”

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان پرديس از دستگيري 2 نفر اراذل و اوباش در سطح اين شهرستان که اقدام به حمل سلاح گرم مي کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سرهنگ “حجت ا..پورنجفي” با اعلام اين خبر، گفت: در پي خبر واصله مبني بر نگهداري و فروش اسلحه توسط فردي در پرديس موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با انجام اقدامات و تحقيقات گسترده پليسي، کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان يک نفر متهم را شناسايي و با هماهنگي قضائي در بازرسي از منزل وي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه ضمن دستگيري وي يک قبضه سلاح کلت کمري به همراه دو تيغه خشاب و 50 عدد فشنگ جنگي را کشف کردند.

سرهنگ “پورنجفي “افزود: با تحقيقات و پيگيري هاي به عمل آمده از متهم دستگير شده مشخص شد يک قبضه سلاح ديگر را به شخصي به هويت معلوم فروخته است که در يک عمليات ضربتي متهم دستگير و از وي يک قبضه سلاح کلت به همراه دو تيغه خشاب و 113 عدد فشنگ جنگي کشف شد.

سرپرست فرماندهي انتظامي پرديس با هشدار به اراذل و اوباشان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت اين افراد مراتب را از طريق شماره تلفن 110 و يا شماره پيامکي 110211 به مرکز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند و مطمئن باشند پليس اين اجازه و فرصت را از اراذل و اوباش سلب خواهد کرد .

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا