دستگيری اعضای باند 12 نفره شرکت هرمی در پرديس

فرمانده انتظامي استان تهران از دستگيري اعضاي باند 12 نفري شرکت هرمي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: مأموران کلانتري 14 فاز 11 پردیس با دريافت اطلاعاتي و مراجعه حضوري فردي مبني بر تبليغات گسترده يک شرکت هرمي در فاز 11 پرديس كه در زمينه بازاريابي شبكه اي غيرمجاز فعاليت مي كند، بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: مأموران محل دقيق فعاليت شركت هرمي را در شهر پرديس(فاز يازده) شناسايي و پس از تشکيل يک تيم عملياتي و هماهنگي قضائي وارد مخفيگاه شده و 12 نفر اعضاي باند شرکت هرمي را دستگير و جهت بررسي و تحقیقات به کلانتري انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان خاطرنشان کرد: مأموران پليس در بازرسي از محل موفق به کشف پک هاي آموزشي، کيس، مانيتور، کتابچه و جزوه هاي آموزشي در خصوص فعاليت اعضاي باندهاي شرکت هاي هرمي شدند.

سردار “عزیزی” تصريح کرد: متهمان دستگير شده در تحقیقات پليسي جرم خود را قبول داشته و در ادامه اذعان داشتند براي عضوگيري و اعتمادسازي عضوها، كار خود را قانوني جلوه مي دادند، که با هوشياري پليس شناسايي و پس از تشكيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان در پايان گفت: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس حاصل نمايند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا