دستگيري 300 نفر سارق در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پرديس

سرهنگ پورنجفي از اجراي طرح پاکسازي و ارتقاء امنيت اجتماعي در پرديس خبر داد و گفت: اين طرح‌ها در سه ماهه اول سال جاري به صورت هدفمند‌، مستمر، برنامه‌ريزي شده و با قاطعيت در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که تعداد 300 نفر سارق دستگير و 453 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ سيد حجت‌الله پورنجفي در اين خصوص بيان داشت: با تلاش همکاران بنده، در پليس پرديس موفق به دستگيري 136 نفر خرده فروش و کشف بيش از 22کيلو و پانصد گرم انواع مواد مخدر، شدند.
وي در ادامه اظهار داشت: در اين طرح 337 دستگاه موتور‌سيکلت و خودرو متخلف توقيف و روانه پارکينگ شدند که نداشتن پلاك، حرکات نمايشي، تغيير در صداي وسيله نقليه، ايجاد مزاحمت براي شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگي خطرناك از دلايل عمده توقيف اين وسايط نقليه بوده است.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان پرديس با بيان اينکه تعداد 300 نفر سارق دستگير و 337 دستگاه خودرو و موتور‌سيکلت سرقتي کشف شد، گفت: هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نيروهاي پليس با بکارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا