دستگاه‌های فعال در ستاد بحران هرلحظه باید در آمادگی کامل قرار داشته باشند/ نهضت سوادآموزی جریانی مهم در ریشه‌کنی بی‌سوادی بود

امام جمعه پردیس با بیان اینکه دستگاه‌های فعال در ستاد بحران جهت خدمت‌رسانی به مردم هرلحظه باید در آمادگی کامل قرار داشته باشند، گفت: نهضت سوادآموزی جریانی مهم در ریشه‌کنی بی‌سوادی بود.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد جامع الغدیر شهر پردیس برگزار شد، با اشاره به زلزله تهران اظهار کرد: تا زمان وقوع حادثه نمی‌توان عملکرد ستاد بحران را ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد بحران همیشه باید فعال باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های فعال در ستاد بحران جهت خدمت‌رسانی به مردم هرلحظه باید در آمادگی کامل قرار داشته باشند.

امام جمعه پردیس در آستانه میلاد حضرت عیسی (ع) با تأکید بر اینکه حضرت عیسی (ع) از پیامبران بزرگ است، اضافه کرد: دین اسلام دین احترام به تمام پیامبران الهی است، ما هم به جایگاه ایشان احترام می‌گذاریم و این میلاد بزرگ را به هموطنان مسیحی تبریک می‌گوییم.

توسلی با بیان اینکه ایشان و مادر گرامی‌شان از احترام ویژه و خاصی در بین ما برخوردار هستند، تصریح کرد: قرآن کریم جایگاه آن حضرت را شفاف بیان کرده است.

وی با اشاره به اینکه میلاد امام حسن عسکری (ع)، اضافه کرد: ایشان یازدهمین اختر آسمان ولایت و امامت است، اضافه کرد: این روز را به محضر نورانی منجی عالم بشریت امام زمان (عج) تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه پردیس در آستانه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی با تأکید بر اینکه نهضت سوادآموزی از یادگارهای ماندگار امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: امام راحل یادگارهای ارزشمند زیادی را برای ما به یادگار گذاشتند.

توسلی با بیان اینکه تشکیل نهضت سوادآموزی این یادگار ارزشی امام راحل جریانی مهم در ریشه‌کنی بی‌سوادی بود، اضافه کرد: جز خیر و برکت چیز دیگری به همراه نداشته است.

وی در آستانه میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه بارگاه ملکوتی ایشان نگین درخشانی در کشور ما است، اظهار کرد: ایرانیان انس بسیار ویژه‌ای به امامان معصوم (ع) دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا