استاندار تهران:

دستگاه‌های خدمات‌رسان استان تهران مکلف به رفع مشکلات مسکن مهر هستند

استاندار تهران در آیین افتتاح و بهره برداری و کلنگ زنی بیش از دو هزار و دویست میلیارد تومان پروژه در شهر پردیس، تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان استان را به برطرف سازی مشکلات موجود بر سر راه مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن مکلف کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه در روند ایجاد مسکن مهر، اسکلت‌هایی در مرحله سفت کاری دیده می شد اظهار کرد: امروزه علاوه بر افزایش سرعت تکمیل و تحویل واحدها، همه خدمات رو و زیر بنایی برای ارتقاء رفاه، آرامش و حس تعلق مهر نشینان تامین شده است و حتی ایجاد فضاهای آموزشی و بهداشتی نیز برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده است.

محسنی بندپی افتتاحیه ها و کلنگ زنی های انجام گرفته به ویژه کلنگ زنی احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر پردیس با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان را برگ زرینی در کارنامه وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید پردیس دانست.

وی گفت: بیش از دو هزار و دویست میلیارد تومان افتتاح، بهره‌برداری یا کلنگ زنی از پروژه هایی که در مسکن مهر اجرایی شده اند اقدام بسیار بزرگی است و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان مکلف شده‌اند مشکلات پیش روی مسکن مهر و طرح اقدام ملی را برطرف کنند.

استاندار تهران مسکن مهر را مزیتی ارزشمند اما دارای نقاط ضعفی دانست و تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن که از پیشنهادات وزیر راه و شهرسازی بوده است، انجام کار کارشناسی و لحاظ کردن الزامات فنی و شهرسازی مد نظر قرار داشت که نتیجه آن انجام کار با سرعت زیاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا