معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس:

دستگاه‌ها از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس گفت: نظرات مردم در همه زمینه‌ها مورد توجه و احترام قرار گیرد و دستگاه‌ها از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری تهران نیوز، ظهر پنجشنبه به همت دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید پردیس، اولین نشست هم‌اندیشی تشکل‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد با حضور نظری‌نیا رئیس هیات مدیره شرکت عمران، فراشیانی عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس، آرمودیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس، ثنایی معاون شهرسازی و معماری شهرداری پردیس، جدید معاون فنی و اجرایی، امیری معاون اداری، مالی و بودجه، سمیعی رئیس اداره حراست، قلمی مدیر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران، بدری مدیر اجتماعی و فرهنگی فرمانداری، شوکتی رئیس اداره محیط زیست پردیس، مدیران سمن‌ها، گروه‌های جهادی، مذهبی، نخبگان و نمایندگان مردمی فازها در محل سالن جلسات شرکت عمران پردیس برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس هیات مدیره شرکت عمران در خصوص پیشینه و وضعیت فعلی عرصه فرهنگی و اجتماعی، زیرساخت‌ها و برنامه‌های آینده شهر پردیس صحبت کرد.

در ادامه مدیر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های دفتر توسعه شرکت عمران در حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد پرداخت.

حکمروایی خوب شهری

قلمی مدیر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران اظهار کرد: یکی از موفق‌ترین رویکردهای مدیریت شهری طی دو سه دهه اخیر در سطح بین‌المللی و ملی، رویکرد حکمروایی خوب شهری بوده که یکی از شاخص‌های اصلی آن مشارکت می‌باشد که در همین راستا و همچنین در راستای اهداف دولت مردمی، شرکت عمران پردیس فعالیت‌های حمایتی از تشکل‌های مردم نهاد انجام داده است که یکی از اهداف این نشست رفع چالش‌های شهر پردیس با استفاده از مشارکت مردمی در کلیه سطوح برنامه‌ریزی و مدیریت شهری است.

سپس نمایندگان کلیه گروه‌های حاضر در جلسه به بیان نظرات مشکلات و پیشنهادهای خود جهت ارتقای کیفیت زندگی در شهر پردیس و شبکه‌سازی و استفاده از پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد در ارتقای شرایط زندگی شهر پردیس پرداختند.

در ادامه ثنایی به پاسخگویی مطالبات نمایندگان تشکل‌ها و فازها از شهرداری پرداخت.

سپس فراشیانی به تشریح فعالیت‌های شرکت عمران پردیس در زمینه‌های فرهنگی در گذشته پرداخت و بر لزوم تشکیل زیست اجتماعی در پردیس تاکید نمود. همچنین استفاده از ظرفیت گروه‌های مردم نهاد در توسعه اجتماعی و فرهنگی شهرستان دیگر نکته مورد تاکید عضو هیات شرکت عمران پردیس بود.

در انتها، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پردیس ضمن تشکر از شرکت عمران و دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی بابت پیگیری مسائل فرهنگی و برگزاری این نشست هم‌اندیشی، عنوان کرد: معرفی تشکل‌های اجتماعی به ادارات شهرستان برای تسهیل و رسیدگی به مسائل را اولویتی مهم است.

آرمودیان در ادامه تاکید کرد: نظرات مردم در همه زمینه‌ها مورد توجه و احترام قرار گیرد و دستگاه‌ها از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا