دستور معاون استاندار تهران برای انجام تحقیقات جامع تأمین زیرساخت‌های اجتماعی در حومه پایتخت/ مطالعات متروی پردیس تجدید می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از دستور معاون استاندار تهران برای انجام تحقیقات جامع تأمین زیرساخت‌های اجتماعی در حومه پایتخت خبر داد و گفت: مطالعات متروی پردیس تجدید می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در حاشیه ششمین نشست فرمانداران شهرستان‌های استان تهران در شهرستان پردیس در پارک فناوری پردیس در خصوص این نشست اظهار داشت: ششمین جلسه گردهمایی فرمانداران شهرستان‌های استان تهران در پارک فناوری پردیس با حضور مدیران کل، معاونان استاندار تهران و فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی گفت: جلسه فرمانداران جنبه محرمانه دارد و بحث‌های مطرح‌شده در این جلسه، برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها و ادارات است.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: موضوعات خاصی که در استان تهران مطرح است، در این نشست مورد بررسی و موشکافی قرار می‌گیرد که از جمله آن می‌توان به مسائل اجتماعی اشاره کرد.

حیدری ادامه داد: امور اجتماعی امروز نیاز به دقت و ظرافت بیشتری دارد و باید هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌ها در راستای اجرای آن عمل کرد؛ به همین دلیل، در این جلسات از برخی مسؤولان تراز اول کشور دعوت می‌شود تا در خصوص اطلاع‌رسانی و تحلیل مسائل کلان ملی و بین‌المللی سخنرانی کنند.

وی اضافه کرد: این مسائل مطرح شد و فرمانداران سؤالاتی را پیرامون مسائل مطرح‌شده‌ پرسیده و ساعات زیادی را به پرسش و پاسخ اختصاص می‌دهند تا موارد با موشکافی کامل به اتمام برسد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: این نشست با حضور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، معاونان سیاسی، اجتماعی و عمرانی استاندار تهران، مدیران حوزه‌های مدیریتی استانداری تهران و فرمانداران در پارک فناوری پردیس برگزار و موارد بسیاری مطرح شد.

حیدری در خصوص عمده مسائل مطرح‌شده در این جلسه اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که قرار شد روی آن برنامه‌ریزی  شود، مسائل اجتماعی آینده شهرستان پردیس بود.

وی گفت: در شهرستان پردیس به دلیل استقرار بالای جمعیت مسکن مهر یکی از مهم‌ترین پدیده‌های اجتماعی در سطح کشور را به مرور تجربه کرده و رقم خواهیم زد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود:  شهری با ویژگی‌های تمام شهرها و روستاهای کشور در نقطه‌ای به نام پردیس در زمانی بسیار کوتاه در حال شکل گرفتن است.

حیدری ادامه داد: این موضوع علاوه بر تأمین زیرساخت‌های عمرانی که امروز در کشور مطرح و رسانه‌ای شده و چارچوب اصلی آن مطالبات مسکن مهر این شهرستان است، در بخش‌های مختلف در حال شکل‌گیری است.

وی اضافه کرد: به‌غیراز حوزه عمرانی باید به حوزه اجتماعی نیز بها داد که امروز مباحثی توسط معاون سیاسی استاندار تهران مطرح شد و مدیران درخواست شروع مطالعات دقیق و کامل را در پردیس خواهان بودند.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: معاون سیاسی استاندار تهران تحقیقاتی جامع را برای تأمین زیرساخت‌های اجتماعی در این شهر تازه تأسیس در نظر گرفت تا در آینده با استقرار جمعیت با مشکلی مواجه نشویم.

حیدری در خصوص متروی پردیس گفت: وضع احداث مترو در حال  پیگیری است؛ در جلسه‌ای که طی هفته گذشته در تهران و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد، در خصوص شیوه ارتباط متروی پردیس به تهران بحث‌های کارشناسی مهم انجام و مقرر شد مطالعات تجدید شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا