در هفته دولت /پل ارتباطی بلوار امام رضا(ع) به بلوار شهرک کشاورزی افتتاح شد

همزمان با هفته مبارک دولت با حضور استاندار تهران و مسئولان استانی و شهرستانی، پل ارتباطی بلوار امام رضا (ع) به بلوار شهرک کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صبح پردیس،  پیش از ظهر امروز با حضور انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران و هیئت همراه، مسئولان استانی و شهرستانی پل ارتباطی بلوار امام رضا (ع) به بلوار شهرک کشاورزی با تأمین اعتبار استانی و در آمد دستگاه  با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال افتتاح شد.

شهردار بومهن با بیان اینکه ساخت پل ارتباطی موجبات خوشحالی و مسرت اهالی را فراهم ساخته گفت: عملیات عمرانی احداث پل ارتباطی به طول ۴۶ متر و عرض ۱۶ متر، دارای ۲ کوله به ارتفاع ۱۶ متر، از مهر ماه سال ۱۳۹۵ آغاز و ظرف مدت زمان ۲ سال به همت واحد عمران شهرداری بومهن در سال ۱۳۹۷ به پایان رسید و سپس با احداث ادامه  مسیر دسترسی به پل در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ آماده بهره برداری گردید.

وی  در خصوص مشخصات پل ارتباطی افزود: پل مذکور با حجم بتن ریزی بالغ بر ۲۲۰۰ متر مکعب، میلگرد مصرفی ۱۶۰ تن، عرشه فولادی ۲۱۵ تن، خاکریزی و خاک‌برداری با حجم ۲۵۰۰۰ متر مکعب و بتن ریزی دیوار حائل ۳۴۰۰ متر مکعب که در دو طرف پل اجرا گردیده است.

علی بخشی اضافه کرد: ادامه مسیر بلوار امام رضا (ع) حد فاصل پارک باغ چنار به پل ارتباطی به طول ۶۰۰ متر و عرض ۱۵ متر با اجرای عملیات  خاکریزی و خاک‌برداری با حجم ۱۰۰۰۰ متر مکعب و عملیات زیرسازی با حجم  ۴۰۰۰ متر مکعب، آسفالت ریزی با حجم ۲۰۰۰ تن، اجرای نهر دو طرف بلوار به طول ۱۲۰۰ متر و اجرای رفیوژ به طول ۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال احداث شده است.

محسنی بند پی استاندار تهران در مراسم افتتاحیه پروژه پل ارتباطی شهر بومهن ضمن تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر گفت: امروز شاهد افتتاح یک پروژه زیرساختی مهم با عنوان پل مواصلاتی بلوار امام رضا (ع) به انتهای بلوار شهرک کشاورزی هستیم که امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستانی از جمله فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضاء شورای شهر بومهن شرایطی مهیا شود تا بتوانیم ارائه خدمات به این منطقه را ارتقاء ببخشیم.

گفتنی است این پروژه عمرانی بزرگ‌ترین پل ارتباطی شهرستان پردیس است و با بهره برداری از پل مذکور، بلوار امام رضا (ع) به بلوار شهرک کشاورزی متصل می‌شود و معضلات و گره‌های ترافیکی شهر رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا