رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس مطرح کرد:

در مدارس سواد رسانه را به خانواده‌ها آموزش می‌دهیم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: یکی از موضوعاتی که بسیار حائز اهمیت می‌باشد، حوزه تعلیم و تربیت و همچنین فضای مجازی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محمد فروتن اظهار داشت: از آنجایی که رویکرد ما دانش افزایی در حوزه فضای مجازی است، اولین قدم را در حوزه توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی و همچنین دبیران‌سواد رسانه ای مدارس و روحانیون طرح امین و هادیان تربیتی شروع کردیم.

وی در ادامه افزود: این جلسه با همکاری معاونت فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس طی دوروز برگزار شد که در حوزه سواد رسانه و مسائل مربوط به دانش سواد فضای مجازی بحث و گفت و گو شد.

فروتن در ادامه گفت: این سلسله جلسات بسیار مفید بوده و ان شالله این دوره ها برای خانواده ها و شهروندان نیز برگزار می‌شود.

در پایان رییس اداره اموزش و پرورش شهرستان پردیس افزود: جلسه ای مشترک با فضای مجازی سپاه داشتیم و باتوجه به اینکه بخشی از فعالیت ما قاعدتا بحث تولید محتوا میباشد، اساسا نیاز دانش آموزان ما نیاز تولید محتوا در حوزه فضای مجازی است، از در همین راستا مقرر شد تا ابتدا نیاز سنجی صورت بگیرد و مشکلات و آسیب ها احصاء گردد که بشود طبق نیاز دانش آموزان، تولید محتوای مشخص و مورد نیاز و شاخصی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا