معاون فرماندار پردیس:

در طرح توانمند‌سازی محلات کم‌برخوردار از کمک نخبگان استفاده شود

حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پردیس در جلسه توانمند‌سازی اجتماع محور محلات کم‌برخوردار شهرستان، بر استفاده از کمک نخبگان شهرستان برای تسریع در دستیابی به اهداف تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری، این جلسه با حضور روسا و نمایندگانی از بخشداری بومهن، شهرداری این شهر، ادارات حمایتی، هلال احمر، بیمه سلامت و نمایندگان مردمی این محلات در فرمانداری برگزار و معاون فرماندار ضمن بیان مطلب فوق افزود: تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز و همکاری و همسویی ادارات و نهاد‌ها در اجرای برنامه‌ها و مصوبات نیز برای اجرای کامل طرح مورد نیاز است.

در ادامه و پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد خانه هلال در منطقه ترک‌آباد با همکاری شهرداری بومهن و هلال احمر راه‌اندازی گردد. همچنین اداره بهزیستی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خانه بهزیست را برای تسریع در خدمت رسانی به ساکنان راه اندازی کند.

برگزاری برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت در این محلات، شناسایی و حمایت از بیماران صعب‌العلاج، اجرای مداوم طرح پزشک خانوار در این محلات و ثبت محلات کم برخوردار شهرستان در سامانه الکترونیکی مربوطه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا