دبیرنمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ پارک فناوری پردیس:

در بخش نمایشگاهی اینوتکس ۴۰۰ شرکت و استارتاپ آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ پارک فناوری پردیس گفت: درنمایشگاه طی ۲ روز گذشته ۴۰۵ جلسه جذب سرمایه بین استارتاپ‌ها و شرکت‌های مختلف برگزار و تفاهمنامه هایی برای همکاری و تولید تنظیم شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سجاد فشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد تفاهم نامه ها بر مبنای جلسانی است که بنگاههای خصوصی با بدنه دولتی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: رویداد ارائه نیازهای فناورانه را هر روز در برنامه نمایشگاه داریم، صنایع بزرگ نیازهای فناورانه خود را ارائه می کنند، این همان نیازهایی است که قبلا از خارج از کشور تامین می کردند و شرکت هایی که در نمایشگاه حضور دارند و قادر به تامین نیازها هستند در طول برگزاری نمایشگاه وارد عقد قرار داد شده و تفاهم نامه می نویسند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ پارک فناوری پردیس ادامه داد: روز گذشته دو عقد قرار داد داشته و امروز هم بین مجموعه های بانکی و استارتاپی بزرگ عقد قرار داد داریم و پیش بینی می شودکه در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه به تعداد بیشتری از تفاهم و قرار داد امضا شود.

فشمی افزود: در روز افتتاح نمایشگاه قرار داد مشترک بین سنگ آهن مرکزی و مرکز نوآوری آستان قدس رضوی برای ایجاد صندوق حمایت از استارتاپ ها و قرار داد بین شرکت شهرک های صنعتی را با فن بازار ملی ایران برای برطرف کردن نیازهای صنایع به امضا رسید.

*اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان هیاتهای تجاری از کشورهای مختلف

وی توضیح داد: روز گذشته میزبان هیاتهای تجاری از کشورهای مختلف مانند مالزی ، قرقیزستان، روسیه و هند بودیم و در روز اول نمایشگاه تور بازدید سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه را برگزار کردیم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ پارک فناوری پردیس با اشاره به استقبال خوب مخاطبان و بازدید کنندگان از نمایشگاه، توضیح داد: در روز گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر مخاطب داشتیم و پیش بینی می شود که در این چهار روز تعداد بازدید کنندگان و مخاطبان که از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید و بهره برداری می کنند به ۴۰ هزار نفر برسد.

فشمی به تنوع حضور شرکت کنندگان در نمایشگاه از نظر سن و محصول، اشاره کرد و توضیح داد: در بخش نمایشگاهی ۴۰۰ شرکت و استارتاپ آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند در این مجموعه دانش آموزان مخترع نیز حضور دارند و دانشجویان زیادی اختراعات و نوآوری های خود را به نمایش گذاشتند و شرکتهای بزرگ و بالغی که محصولات آنها تجاری سازی شده و سالهاست که به سایر کشورها صادارت دارند نیز در این نمایشگاه فعالیت دارند.

یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ دیروز (سه شنبه) آغاز به کار کرد و تا ۲۳ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا