رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان پردیس:

دریافت هیچ مبلغی در مدارس قبل از شروع سال تحصیلی پذیرفته نیست

رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان پردیس از برخورد جدی با مدارسی که قبل شروع سال تحصیلی دریافت مبالغ مختلف از اولیا دارند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، فروتن در خصوص دریافت مبلغ با عناوین مختلف از سوی برخی مدارس شهرستان پردیس گفت: این مورد اصلا پذیرفتی نیست و بارها به مدارس و مدیران تذکر داده شده است و با مدارسی که از اولیا پول دریافت کرده اند برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: دریافت مبالغ صرفاً بعد شروع سال تحصیلی و با مصوب انجمن اولیا و مربیان و مشخص شدن “عنوان دریافت” مجاز خواهد بود.

فروتن با اعلام اینکه تخلفاتی که گزارش داده می شود از سوی اداره پیگیری خواهد شد، اظهارداشت: خانواده ها در صورت مواجهه با این موارد حتما به واحد بازرسی اداره در پردیس مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: طی گزارش های قبلی طی این مدت در برخورد با گزارش هایی که داده شده بود علاوه بر تعهد از مدرسه برخی مدیران جا به جا شدند و ابدا این موارد قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه به برنامه های شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: مراسم شکوفه ها بمناسبت حضور کلاس اولی ها با حضور مسئولین در شهرستان پردیس برپا خواهد شد و همچنین بدلیل مصادف شدن بازگشایی مدارس با ایام سوگواری جشنی گرفته نشده و طی مراسمی حضور کلاس اولی ها همراه با برنامه های ویژه برپا می شود.

وی در پایان از راه اندازی مرکز اختلال یادگیری و مرکز مشاوره تجهیز شده در سیستم آموزشی شهرستان، راه اندازی ۵ زمین چمن، سالن سرپوشیده ورزشی، راه اندازی دو اتاق بهداشت برای مدارس ابتدایی و دو مدرسه پویا در سال جدید تحصیلی در شهرستان پردیس خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا