درمانگاه فاز ۸ مسکن مهر پردیس آماده تحویل به شبکه بهداشت است

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: عملیات اجرایی درمانگاه فاز ۸ مسکن مهر پردیس به پایان رسیده و آماده تحویل به شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای شروع خدمات رسانی به ساکنان است.

به گزارش صبح پردیس، مهدی هدایت اظهار داشت: راه‌اندازی داروخانه دوم، یک مرکز درمانی دیگر و راه‌اندازی مرکز اورژانس را در فاز ۸ مسکن مهر پردیس برای بهبود ارائه خدمات درمانی به ساکنان در دست اقدام و اجرا داریم.

وی با اشاره به خدمات درمانی که در درمانگاه فعلی به ساکنان ارائه می‌شود، اظهار داشت: تزریقات و پانسمان، اتاق احیا، نوار قلب، سرم تراپی و انجام انواع آزمایش ها در این درمانگاه توسط پزشکان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: ساخت جاده سلامتی در امتداد کمربندی اطراف فاز ۸ مسکن مهر پردیس در حال اجرا است که هم اکنون کفپوش بخش پیاده‌رو این جاده به اتمام رسیده و بخش دوچرخه‌سواری نیز درحال احداث است.

هدایت افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما راهکارهایی به منظور سرعت بخشیدن به روند اجرایی محوطه سازی و آماده‌سازی به ویژه تکمیل معابر پلتفرم و زون‌های افتتاح در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اجتماعی وفرهنگی شهرهای جدید، اظهار داشت: در راستای اجرای بند چهار راهبرد نهم و بند چهار راهبرد چهارم برنامه دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی، مسابقه استعدادیابی هنری برگزارشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در این مسابقه که با همکاری انجمن هنری شهرستان برگزار شد، از علاقه‌مندان به هنر بازیگری دعوت شد که بخش هایی از نمایش به صرف هیچ را که طی هفته دفاع مقدس به صحنه رفته‌بود را اجرا و اقدام به ارسال کلیپ کنند که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا