درجه شهرداری پردیس ارتقاء پیدا کرد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران از ابلاغ درجات جدید 3 شهرداری از ۴۶ شهرداری استان تهران طی سال ۱۴۰۰ از سوی وزیر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، هادی گورابی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از دریافت مدارک و مستندات مربوط به شهرداری های نسیم شهر، باقرشهر و پردیس از طریق سامانه درجه بندی شهرداری های کشور و انجام بررسی های لازم در دفتر امور شهری و شوراها، مستندات به کارتابل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارجاع داده شد.

وی افزود: پس از بررسی نهایی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها، درجات جدید تعیین و یا ارتقاء یافت و از سوی وزیر کشور به استاندار ابلاغ شد. ضمن اینکه همین فرآیند در سال 1399 نیز برای سه شهرداری قیامدشت، جوادآباد و نصیرشهر انجام گرفت.

وی تصریح کرد: ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (3) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (1370/4/1) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (3479 مورخ 94/1/19) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود، بنابراین شهرداری هایی که ۴ سال از تاریخ ابلاغ آخرین درجه آن ها گذشته است می توانند مراتب را از طریق سامانه درجه بندی شهرداری های کشور پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا