اولویت ثبت‌نام داوطلبان دارای کد پیگیری از دفاتر پیشخوان در فرمانداری پردیس

فرماندار شهرستان پردیس در جلسه ستاد انتخابات شهر پردیس از اولویت ثبت‌نام افراد دارای کد پیگیری و رسید ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ جلسه ستاد انتخابات شهرستان پردیس با حضور مرتضی حیدری فرماندار پردیس، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، بخشدار بومهن،
نمایندگان بخشداری جاجرود و روسای کمیته‌های ستاد با محوریت بررسی آخرین وضعیت کمیته ثبت‌نام به‌منظور رفع نواقص احتمالی در محل سالن جلسات فرمانداری و طی آن روند ثبت نام داوطلبان از ابتدای ورود به فرمانداری تا دریافت برگه نهایی و تأیید توسط داوطلب بررسی شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس در این جلسه با اشاره به زمان‌بر بودن فرآیند ثبت‌نام اظهار کرد: اطلاع‌رسانی‌هایی برای ترغیب داوطلبان به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و انجام مراحل پیش ثبت‌نام به‌منظور تسهیل و تسریع در اجرای مراحل نهایی انجام‌شده است.
وی افزود: ثبت‌نام کنندگان در فرمانداری موظف شده‌اند افرادی که دارای کد پیگیری و رسید ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان هستند را در اولویت کاری خود قرار دهند.
همچنین روسای کمیته‌های پشتیبانی، ساماندهی و استعلام و حراست ضمن ارائه گزارش فعالیت خود، پیشنهاداتی برای بهتر شدن فرآیندهای کمیته مربوطه ارائه کردند.
در پایان مقرر شد برای آزمایش سطح آمادگی اعضای کمیته ثبت‌نام، کل فرایند به‌صورت آزمایشی اجرا و زمان موردنیاز برای هر داوطلب به‌صورت حدودی مشخص شود.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل