تائید صلاحیت 134 نفر از داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی بخش‌های بومهن و جاجرود

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس از تائید صلاحیت 134 نفر از داوطلبین عضویت در شوراهای روستایی بخش‌های بومهن و جاجرود شهرستان پردیس خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی حیدری با اشاره به اینکه صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستایی توسط هیئت‌های اجرایی در بخش‌ها بررسی‌شده است، اظهار کرد: در هر دو بخش بومهن و جاجرود با تشکیل هیئت‌های اجرایی، مدارک و مستندات مربوط به تائید و رد صلاحیت داوطلبان بررسی‌شده است.
وی افزود: در روستاهای بخش بومهن 79 نفر برای شوراها ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد هشت نفر انصراف داده و صلاحیت 9 نفر نیز به تائید هیئت اجرایی نرسید و بنابراین 62 نفر از داوطلبین تائید صلاحیت شدند.
فرماندار پردیس با اشاره به اینکه 81 نفر نیز در بخش جاجرود ثبت‌نام کرده بودند تصریح کرد: یک نفر در این بخش انصراف داده و صلاحیت 72 نفر نیز تائید شده است.
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت آنها در هیئت‌های اجرایی بخش‌ها به تائید نرسیده است در مدت چهار روز پس از اعلام اسامی داوطلبان می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان ارائه کرده و نظر این هیئت بر اساس تبصره 3 ماده 50 از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قطعی و لازم‌الاجرا است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا