به همت هیئت فوتبال شهرستان پردیس؛

دوره دانش افزایی فوتسال در شهرستان پردیس با موضوع «حمله» برگزار شد

دوره آموزشی دانش‌افزایی فوتسال در شهرستان پردیس با موضوع حمله با حضور مربیان و علاقه‌مندان در سالن همایش شهرداری پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، دوره آموزشی دانش‌افزایی فوتسال در شهرستان پردیس موضوع حمله روز پنج شنبه با تدریس علی صانعی مربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور وحیدخو نایب‌رییس، مهدی لاله دبیر هیئت فوتبال، پویا موسوی مسئول واحد آموزش و 20 نفر از مربیان و علاقه‌مندان در سالن همایش شهرداری شهر پردیس برپا شد.

مهدی لاله دبیر هیئت فوتبال شهرستان پردیس اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره با حضور مدرس فدراسیون فوتبال، سنجش و ارزیابی مربیان و علاقه‌مندان به فوتسال و ارتقا سطح افراد فعال در این رشته ورزشی بود که در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.

وی بابیان اینکه دپارتمان آموزش هیئت فوتبال شهرستان پردیس به دنبال بالا بردن سطح دانش مربیان و علاقه‌مندان است، افزود: آموزش رکن اصلی توسعه و پیشرفت است و برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مربیگری فوتبال و فوتسال و فوتبال با توجه به نیازسنجی برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان پردیس با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوعی که به آن باید اهمیت دهیم، به‌روزرسانی دانش مربیان است، ادامه داد: این موضوع با برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی با حضور مدرسان صاحب‌نام و شناخته‌شده میسر خواهد شد.

لاله در با تقدیر از حمایت‌های موسوی رئیس هیئت فوتبال شهرستان پردیس و شهرداری پردیس گفت: همچنین با توجه به درخواست‌های متعدد برگزاری دوره‌های مربیگری نیز در دستور کار کمیته آموزش است.

در پایان پس از اهدای گواهی به شرکت‌کنندگان از سوی هیئت فوتبال لوح تقدیری به استاد صانعی توسط وحیدخو تقدیم گردید.

گفتنی است علیرضا سیری مسئول کمیته فوتسال پردیس و جواد جهانی جهت برگزاری این دوره تلاش کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا