31 هزار دانش آموز در شهرستان پردیس سال تحصیلی را آغاز کردند/ میانگین تعداد دانش آموزان در هر کلاس 33 نفر تعیین شده است

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس از نوسازی و تجهیز مدارس این شهرستان برای 31 هزار دانش‌آموز در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، مصطفی حسنوند روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی در مدرسه رودکی پردیس اظهار داشت: نوسازی و تجهیز برخی از مدارس را قبل از شروع سال تحصیلی در سطح شهرستان انجام دادیم و برای هر مدرسه در حدود 150 میلیون تومان برای خرید میز و صندلی هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به شروع به‌کار مدارس جدید در سطح شهرستان اظهار داشت: یک مدرسه ابتدایی پسرانه در فاز 11، یک مدرسه دخترانه راهنمایی در فاز 8 و مدرسه ابتدایی دخترانه رودکی در فاز 3 پردیس در سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسیدند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش ضمن تقدیر از خیر مدرسه‌ساز اظهار داشت: یک باب مدرسه 18 کلاسه ابتدایی دخترانه توسط آقای امامی در روستای سعیدآباد جاجرود ساخته و توسط آموزش‌وپرورش تجهیز و در سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسید.

حسنوند در ادامه عنوان کرد: به دلیل مشکلات زیربنایی و نصب انشعابات تعدادی از مدارس در حال ساخت در فازهای جدید 9، 8، 5 و 11 به بهره‌برداری نرسیدند و در بعضی از فازها به دلیل تعداد کم دانش آموزان کلاس‌ها به حدنصاب نرسد و دانش آموزان برای تحصیل به شهر پردیس بروند.

وی افزود: با توجه به مهاجرپذیر بودن این منطقه و افتتاح مسکن مهر نیروی انسانی در این منطقه تأمین شده و در سال تحصیلی جدید مشکل کمبود معلم نداریم و میانگین تعداد دانش آموز در شهرستان پردیس در هر کلاس 33 نفر تعیین‌شده است.

لازم به ذکر است آیین نواخت زنگ مدرسه در ابتدای سال تحصیلی با حضور فرماندار، امام‌جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشدار، رئیس نیروی انتظامی و سایر روسای ادارات با اهدای گل به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا