حضور بیش از 2500 دانشجو و 120 استاد در دانشگاه پیام نور پردیس/ افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو به 4000 نفر با احداث ساختمان دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور واحد پردیس با اشاره به حضور بیش از دو هزار و 500 دانشجو و 120 عضو هیئت‌علمی و اساتید دانشگاه در این واحد دانشگاهی، گفت: تلاش می‌کنیم با احداث ساختمان جدید دانشگاه تا مهرماه سال آتی، ظرفیت پذیرش دانشجو به چهار هزار نفر افزایش یابد.

به گزارش صبح پردیس، تیمور تنها اظهار کرد: رسالت اصلی و ذاتی دانشگاه، ارتقای سطح علمی و فرهنگی اقشار مختلف مردم است.

وی با اشاره به افق جمعیتی شهرستان، افزود: جمعیت جوان شهرستان پردیس در آینده با مشکل تحصیلات تکمیلی مواجه است و دانشگاه پیام نور می‌تواند با عنایت به اینکه در بین دانشگاه‌های شهریه بگیر از کمترین میزان شهریه برخوردار است، نقش مؤثری در این مسیر داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد پردیس اضافه کرد: در همین راستا و برای افزایش کیفیت آموزش و کاهش هزینه‌های جاری محل استقرار این واحد دانشگاهی به مکانی با کاربری آموزشی منتقل شد تا علاوه بر سهولت دسترسی و محل پارک خودرو برای دانشجویان، امکان استفاده دانشجویان از امکانات آموزشی مناسبی از جمله کلاس‌های استاندارد، سالن آمفی‌تئاتر، کارگاه‌های عملی و امکانات رفاهی فراهم شود و ظرفیت پذیرش دانشجو نیز افزایش یابد.
تنها با اشاره به نقش تحصیلات تکمیلی در بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه گفت: شهرستان پردیس جدیدالتأسیس است و هنوز نهادهای مدنی و تشکل‌های اجتماعی در آن به‌درستی شکل نگرفته و دانشجویان با حضور فعال در مناسبات اجتماعی و فرهنگی، می‌توانند در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی مؤثر بوده و از سوی دیگر آموزش‌هایی که در طی دوران تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ارائه می‌شود نقش کمک‌کننده در این مسیر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور بیش از دو هزار و 500 دانشجو و 120 عضو هیئت‌علمی و اساتید دانشگاه نیز سبب رونق اقتصادی و گردش کسب‌وکار می‌شود که این نیز در بهبود فضای جامعه تأثیرگذار خواهد بود.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد پردیس به حضور دانشگاه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به‌عنوان دبیر کمیته تخصصی کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان با بهره‌گیری از اساتید برتر علوم انسانی و روانشناسی با همکاری دیگر نهادها و ادارات به‌خصوص حمایت‌های فرمانداری شهرستان، ضمن شناسایی دقیق و بررسی تخصصی آسیب‌های اجتماعی شایع، با ارائه راهکارهای علمی و تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای سطوح و اقشار مختلف در این زمینه نیز فعالیت مؤثر و مثبتی داشته باشد.
تنها با تأکید بر تلاش شبانه‌روزی به‌منظور تکمیل عملیات احداث ساختمان اصلی دانشگاه در شهر پردیس، گفت: امیدواریم تا مهرماه سال آتی این ساختمان آماده بهره‌برداری شود و ظرفیت پذیرش دانشجو به چهار هزار نفر افزایش‌یافته و امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی بیشتری در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا