داشتن شهری زیبا هدف شورای پردیس است

عضو شورای اسلامی شهر پردیس داشتن شهری زیبا و شهروندانی شاد را بزرگ‌ترین هدف این مجموعه برشمرد.

به گزارش صبح پردیس، سیده مریم موسوی جوردی شامگاه سه‌شنبه در جشن بزرگ غدیر که به همت شهرداری پردیس و به مناسبت دهه ولایت در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار داشت: پیش از بیان از هر موضوعی بر خود وظیفه می‌دانم تا اعیاد بزرگ ذی‌الحجه به‌ویژه میلاد با سر سعادت امام هادی (ع) و عید سعید غدیر خم را به همه شهروندان ولایتمدار پردیس، هم‌وطنانم در اقصی نقاط ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی افزود: من به نیابت از سایر اعضای شورای اسلامی شهر پردیس از مردم شریف و بزرگوار این شهر به دلیل تقدیم افتخار خدمتگزاری به این مجموعه قدردانی می‌کنم؛ بی‌شک پیگیری مطالبات به حق مردم پردیس از افتخارات بزرگ شورای اسلامی قلمداد می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر پردیس با اشاره به بازه زمانی پیش از انتخابات اخیر یادآور شد: در دوران تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر پردیس وعده‌هایی از سوی خادمان شما عزیزان مطرح شد.

موسوی جوردی تصریح کرد: اما موارد مطروحه در آن دوره نه فقط وعده بلکه عهدی میان مجموعه شورای اسلامی و شما مردم شریف پردیس بود و از همین جایگاه اعلام می‌دارم که بر پیمان خود پایبندیم و به قول‌های خود عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه اعضای شورای اسلامی شهر پردیس طی روزهای گذشته و باهدف تحقق عهد و وعده‌های خود نخستین نشست خود را برگزار و نسبت به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی و تعیین مسئولان آنها اقدام کردند.

مسئول کمیسیون‌های امور بانوان و حقوقی شورای اسلامی شهر پردیس تصریح کرد: هدف از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، تسهیل در پیگیری مطالبات شهروندان، تسریع در اجرای برنامه‌های پیش رو و رفع مشکلات و معضلات شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر پردیس از حضور و یاری شهروندان در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری به‌عنوان بازویی توانمند یاد کرد و گفت: مسئولان هریک از کمیسیون‌های تخصصی بر اساس سابقه کاری، تخصص و تحصیلات اعضا تعیین شدند و بدون تردید درهای شورای اسلامی پردیس به روی شهروندان باز است.

موسوی جوردی ادامه داد: بی‌شک نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان پردیس راهگشای مسیر پیش رو و کمک‌حال مسئولیت خطیر اعضای شورای اسلامی شهر در مسیر خدمات‌رسانی است.

عضو شورای اسلامی شهر پردیس، داشتن شهری زیبا و برخورداری از شهروندانی شاد را بزرگ‌ترین هدف شورای اسلامی شهر پردیس عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا