حضور قرآن‌آموزان دارالقرآن پردیس در طرح بشارت 1451 شبکه قرآن

نو گلان دارالقرآن شهر پردیس در طرح بشارت 1451 شبکه قرآن شرکت کردند.

به گزارش صبح پردیس، یکی از مهم‌ترین اهداف مورد پیگیری شهرداری پردیس در سرفصل امور فرهنگی توسعه مفاهیم و آموزه‌های قرآنی است.

ازاین‌رو، نخستین دارالقرآن شهر پردیس به همت شهرداری پردیس در فاز سه این شهر احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه آموزشی قرآنی بخش‌های متنوعی را برای نو گلان قرآن آموز شهر پردیس در نظر می‌گیرد که از جمله برنامه‌های اخیر شرکت در طرح بشارت 1451 شبکه قرآن رسانه ملی است.

طرح بشارت 1451 با هدف بسط و گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم و مفاهیم سازنده آن، گسترش فرهنگ حفظ و تدبر در آیات قرآن کریم، بهره‌مندی مخاطبان از اوقات فراغت تابستان، کشف استعدادهای نهفته حفظ قرآن کریم در سراسر کشور و همگرایی نهادهای قرآنی و اجتماعی برای ایجاد پویش‌های معنوی، از سال 1386 با لطف و عنایت پروردگار متعال و مشارکت برخی نهادهای قرآنی به‌طور مستمر تاکنون ادامه داشته است.

این برنامه که دورهمی بزرگ قرآنی است علاوه بر برگزاری یک مسابقه ملی قرآنی به معرفی خیل عظیم فعالان قرآنی و معارفی می‌پردازد.

حضور چهره‌های برجسته قرآنی، نخبه‌های قرآنی، چهره‌های مذهبی، نوجوانان قاری، چهره‌های معروف هنرمند، ورزشکار و علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، چهره‌های سیاسی حافظ قرآن، اساتید برجسته قرآن و … به جذابیت این فعالیت ملی قرآنی می‌فزاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا