دادگستری شهرستان پردیس میزبان شهدای گمنام

دادگستری شهرستان پردیس میزبان دو شهید گمنام که در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند ،گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، در ایام پر حزن و اندوه شهادت سالار و سرور شهیدان حسین بن علی (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس از هفته گذشته با حضور پر نور و برکت خود روشنی بخش ادارات شهرستان هستند.

پیکر مطهر دو شهید گمنام که در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسیده بودند، امروز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ میهمان دادگستری شهرستان بودند، ساعاتی با نوحه سرایی و در میان اشک و آه حاضران در صحن دادگستری حضور متبرک داشتند و توسط جمع حاضر بدرقه شدند.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس در حاشیه بدرقه پیکر مطهر شهدا به خبرنگار ایرنا گفت: هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

فریبرز عبد المالکی افزود: ساختمان جدید دادگستری برای دومین بار میزبان شهدای گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: حضور پر برکت شهدا، افتخاری برای همکاران اداری و قضایی این مجموعه است که در دادگستری و در عدلیه با تاسی از آرمانهای شهدا و امام شهدا و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشیم چرا که هر چه داریم به برکت خون شهدای عزیز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا