امام جمعه پردیس:

خنثی‌سازی تحریم‌ها بر رفع آنها اولویت دارد/ مسئولان شهرستان پردیس بی‌واسطه پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بنا بر منویات رهبری خنثی‎سازی تحریم‌ها برای حل مشکلات و پیشرفت کشور بر رفع آنها اولویت دارد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: خنثی سازی تحریم ها ۸۰ درصد از مشکلات کشور را مرتفع می کند و تلاش برای رفع تحریم ها تنها ۲۰ درصد از مشکلات موجود را رفع و حل خواهد کرد.

وی ادامه داد: خنثی سازی تحریم ها فرصت ساز و آینده ساز و تهدید زدا است و رفع آنها آینده سوز و فرصت سوز است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به توطئه آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به اورانیوم ۲۰ درصد، اظهار داشت: در سال ۸۷ برای دریافت ۲۰ درصد از اورانیوم غنی سازی شده از آرژانتین با پرداخت هزینه برای مصارف تحقیقاتی و دارویی اقدام شد، اما آمریکا با سیاست های نادرست خود مانع ازدریافت اورانیوم از آرژانتین گردید.

حسینی با اشاره به اینکه دشمنان به خیال خام خود تصور می کردند که با غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم، ایران اسلامی به ساخت سلاح هسته ای دست پیدا می کند، گفت: این در حالی است که مقام معظم رهبری ساخت سلاح هسته ای را حرام دانستند و مردم معتقد و ولایتمدار با توجه به منویات مقام رهبری به هیچ عنوان برخلاف بیانات معظم له اقدامی نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: آمریکا ورژیم صهیونیستی اسرائیل از ترس موشک‌های دور برد ایران جرات انجام هیچ اقدامی را ندارند، اسرائیل با دهها موشک دور برد ایران محاصره شده و توان مقابله با ایران را ندارد.

حسینی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) اظهارداشت: پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه در فاز ۸ مسکن مهر پردیس به خاک سپرده می شود که در مورد نحوه برگزاری مراسم، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هراقدامی برای بزرگداشت مقام شهدا انجام بدهیم در مقابل ایثارگری آنها بسیار ناچیز است ، اظهار داشت: ساخت المان و برگزاری مراسم برای شهدای ، خدمت به آنها محسوب نمی شود و باید بیش از پیش برای اعتلای مقام شامخ آنها تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن قدردانی از شهرداران پردیس و بومهن و برخی از دهیاران در سیاهپوشی معابر در دهه فاطمیه ، اظهار داشت: شهرهای پردیس و بومهن و برخی ازروستاها سیاهپوس عزای دختر پیامر(ص) شدند اما در برخی از روستاهای شهرستان خبری از سیاهپوشی معابر در ایام پر حزن فاطمیه نیست.

حسینی ادامه داد: برنامه های مراسم عزاداری دختر پیامبر(ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی در تکایا، مساجد و حسینه ها برگزار شد که قابل تجلیل و تحسین است.

امام جمعه شهرستان پردیس با محکوم کردن انگلیس در توطئه علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: ساخت مستند« بانوی بهشت» از سوی انگلیس با هدف ایجاد تقابل بین شیعه و سنی را می توان آخرین توطئه انگلیس در این زمان دانست.

حسینی با قدردانی از مسئولانی که در نماز جمعه حضور دارند و پاسخگوی مشکلات شهروندان هستند، گفت: به مسئولان شهرستان توصیه می شود برای رفع مشکلات شهروندان در محل نماز جمعه بی واسطه پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند، خواسته ها و در خواست‌های مردم بزرگ و خارج از توان مسئولان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا