به صدا در آمدن زنگ خطر برای متصرفین

خط قرمز متولیان حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی

با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و متخلفین در این حوزه برخورد قاطع و قانونی شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری جاجرود؛ اولین جلسه کمیته مقابله با ساخت و ساز غیر‌مجاز، حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی بخش جاجرود با حضور دادستان شهرستان پردیس، معاون فرماندار، شهرداران، دهیاران و روسای ادارات مرتبط و اعضای کمیته صبح روز ۲۲مرداد ماه به میزبانی بخشداری جاجرود برگزارشد.

 در ابتدای این جلسه گزارشی مختصر توسط کریمی بخشدار جاجرود از وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز دربخش جاجرود و چگونگی واگذاری انشعابات برق و گاز و … به متخلفین ارائه و اتخاذ تدابیر ویژه برای رفع تصرفات اراضی ملی و حفاظت از آن ومقابله با ساخت وساز غیر مجاز را در دستور کار جلسه قرار داد.

حفاظت و صیانت از اراضی ملی ومنابع طبیعی همتی همگانی را می‌طلبد. دادستان شهرستان پردیس با بیان این مطلب اذعان داشت: دادستانی نیز بر حمایت کامل و قاطع دستگاه قضایی و انتظامی از متولیان امر پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شبانه روز پاسخگو و همراهشان هستیم .

وی افزود:لازم و واجب است فرامین مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان درخصوص مقابله با متخلفین و متصرفین منفعت طلب و سود جو پر قدرت و بدون هیچ مماشاتی برخورد قاطع و قانونی شود و دادستانی شهرستان پردیس از این فرمان تا حصول توفیق مطلوب در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز کوتاه نخواهد آمد.

کریمی بخشدار جاجرود: افزایش هماهنگی های ادارات مربوطه برای اجرای احکام بازدارنده و مقابله‌ در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز را امری حیاتی خواند و بیان کرد: حمایت از حقوق عمومی، پیشگیری و جلوگیری از تخریب، تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و دولتی وظیفه همه دستگاه‌های متولی است و همت همگانی را می طلبد و در این میدان طبق سنوات گذشته بخشداری جاجرود با تمام توان و قدرت و مصمم تر از گذشته در کنار متولیان این امر ایستاده است.

گفتنی است در روند این جلسه رؤسای ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور آب، اداره برق و دیگر ادارات متولی به ارائه گزارش و تبادل نظر و بررسی مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در حوزه مقابله با ساخت وساز غیر مجاز پرداختند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا