خدمات شهری مسکن مهر تا تعیین واگذاری به شهرداری پردیس ادامه دارد

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: این شرکت تا تعیین تکلیف واگذاری فازهای مسکن مهر به شهرداری پردیس در حوزه خدمات شهری به مهرنشینان خدمات رسانی خواهد داشت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، «مجتبی گودرزی» اظهار داشت: با وجود اینکه فعالیت های مرتبط با خدمات شهری در حیطه تخصص و اختیار این شرکت نیست اما برای رفاه مهرنشینان و پاکیزگی محیط شرکت عمران ارائه تمامی خدمات را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات ارائه خدمات شهری، توضیح داد: خدمات شهری بسیار گسترده است و محدود به جمع آوری زباله و رفت و روب نیست، در خدمات شهری تمام نیازهای یک خانواده از صفر تا صد برای گذران امورات خود را در یک روز تعریف می شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برای تامین نیازهای اولیه مهر نشینان با احداث سوله های ۱۵۰ متری در فازهای ۵ و ۹ قدیم، امکانات اولیه و موردنیاز ساکنان مانند نانوایی ، سوپر مارکت، میوه فروشی را تامین کردیم.

گودرزی با اشاره به منبع تامین زمین‌های سوله های ۱۵۰ متری در فازهای ۵ و ۹ قدیم، اظهار داشت: در فازهای مسکن مهر در برخی از زمین‌های تجاری واگذار شده بنا به دلائلی ساخت و سازانجام نشده و شرکت عمران در این اراضی با هزینه خود اقدام به ساخت سوله ها کرده است.

*توسعه فضای سبز مسکن مهر پردیس در دست اقدام است

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تامین فضای سبز مسکن مهر را از طریق فراخوان در قالب بسته های پروژه سرمایه گذاری درنظر گرفتیم تا برای رفاه بخشی به ساکنان،سریعتر به نتیجه برسد.

گودرزی گفت: پیمانکاران فضای سبز را ساماندهی و اجرا می کنند و برای دستمزد ، قطعات تجاری که در محدوده پروژه فضای سبز هستند به صورت تهاتربه آنها داده می شود تا در این راستا پیمانکار سریعتر به دستمزد و هزینه خود برسد و پروژه فضای سبز نیز زودتر اجرایی شود.

*دکه های مسکن مهر با حکم قضایی جمع آوری می شوند

عضوهیات مدیره شرکت عمران گفت: از سال ۹۰ دکه هایی به منظور تامین مایحتاج اولیه پرسنل و کارگران در فازهای مسکن مهر پردیس ارائه شد و در حال حاضر با توجه به اینکه سوله های نانوایی و سوپر مارکت پیش بینی شده دیگر نیازی به دکه نیست وهمه آنها با حکم قضایی جمع آوری خواهند شد.

گودرزی ادامه داد: در حال حاضر دکه ها منظر نامناسبی درسیمای شهری فازها ایجاد کردند و نیازی به کارکرد آنها نیست و شرکت عمران هیچ تعهدی برای واگذاری دکه ندارد و نخواهد داشت و تمامی دکه ها بدون استثتا جمع آوری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا