شهردار پردیس خبر داد:

ساختمان خدمات شهری شهرداری پردیس به پیشرفت 40 درصدی رسید/ وجود 207 هکتار فضای سبز در شهر پردیس

شهردار پردیس با اشاره به اینکه عملیات ساخت ساختمان خدمات شهری شهرداری پردیس به پیشرفت 40 درصدی رسید، گفت: در شهر پردیس و از ابتدای شکل گیری تا انتهای سال 96 رقمی بالغ بر 202 هکتار فضای سبز ایجاد شده است.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز اظهار داشت: شهر پردیس به‌واسطه اجرای طرح‌های مسکن مهر و واگذاری تدریجی آنها با جمعیت قابل‌توجهی در آینده نزدیک مواجه می‌شود، ازاین‌رو، مدیریت شهری طی یک برنامه‌ریزی مدون، از همین امروز نسبت به پیش‌بینی فضای اداری مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان اقدامات خود را آغاز کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به آغاز احداث ساختمان جدید خدمات شهری شهرداری پردیس واقع در بلوار خلیج‌فارس شمالی اشاره کرد.

وی افزود: عملیات ساخت ساختمان خدمات شهری شهرداری پردیس با اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۸۵ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجراست.

شهرداری پردیس ادامه داد: طی سال جاری برنامه های متنوعی در حوزه فضای سبز اجرایی کرده و یا در دست اجرا دارد که از جمله این برنامه ها می توان به مبحث توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.

گلریز خاطرنشان کرد: در شهر پردیس و از ابتدای شکل گیری تا انتهای سال 96 رقمی بالغ بر 202 هکتار فضای سبز ایجاد شده که البته بر اساس افق تعیین شده در حوزه فضای سبز و طبق طرح تفصیلی باید در 11 فاز بیش از یک هزار و 150 هکتار فضای سبز ایجاد شود.

وی ادامه داد: همچنین طی نیمه نخست سال جاری 52 هزار و 500 مترمربع فضای سبز در نقاطی نظیر بوستان نورالشهدا، حاشیه آزادراه تهران – پردیس، تداوم اجرای کمربند سبز جنوبی پردیس و … تحقق یافت.

شهردار پردیس ضمن تاکید بر لزوم توسعه آبیاری فضای سبز شهر پردیس از طریق آبیاری تحت فشار خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 65 هزار مترمربع اجرای سیستم آبیاری تحت فشار (قطره­ ای و بارانی) در بوستان نورالشهدا، حاشیه آزادراه تهران – پردیس، جنگلکاری خرمدشت، جنگل کاری فاز یک و … صورت اجرایی به خود گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا