ارائه ۴۱۲ مورد خدمات درمانی توسط کمپ‌های پزشکی پردیس در ایام نوروز

مسئول اورژانس شهرستان پردیس گفت: ۴۱۲ مورد خدمات درمانی توسط کمپ پزشکی پردیس طی ایام نوروز در سه مسیر پر تردد مسافرت‌های نوروزی ارائه‌شده است.
به گزارش صبح پردیس؛ نادر شایان با بیان اینکه کمپ خدمات پزشکی در سه موقعیت پر تردد شهرستان پردیس از آغاز مسافرت‌های نوروزی راه‌اندازی شده است اظهار کرد: این کمپ‌ها در مسیرهای جاجرود، بالاتر از پلیس‌راه، ورودی بومهن نرسیده به ایستگاه آتش‌نشانی و ورودی آزادراه شهر پردیس به تهران مستقرشده و به ارائه خدمات پرداختند.

وی ادامه داد: امسال این کمپ‌ها مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی ازجمله دستگاه «دیسی شوک» و «تله کاردیولوژی» و «وِنتیلاتور» بودند و همواره پزشک به‌صورت شبانه‌روزی در این کمپ‌ها حضور داشت.

مسئول اورژانس شهرستان پردیس با اشاره به حضور شبانه روزی کارشناس فوریت‌های پزشکی و پرستار در این کمپ‌ها گفت: هدف ما ارائه خدمات بهتر و جامع‌تر به هم‌وطنان و مسافران بوده است.

وی گفت: تا به حال 412 مراجعه‌کننده به این کمپ‌ها داشتیم که یا در کمپ ویزیت و درمان شده و یا به بیمارستان انتقال داده شدند.

شایان با بیان اینکه چند مورد زایمان نیز در بین مراجعه‌کنندگان به کمپ‌ها وجود داشته است اظهار داشت: از زایمان اورژانسی تا مصدومان تصادف بین مراجعه‌کنندگان وجود داشته که با هلی‌کوپتر اورژانس به بیمارستان‌های تهران منتقل‌شده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا