شهردار پردیس:

خدمات‌رسانی در شهرداری پردیس مستلزم کار تیمی و منسجم است

‍ مشست هم اندیشی شهردار با کارکنان بخش های فرهنگی ورزشی شهرداری پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، مرتضی همتی در ادامه سلسله جلسات هم اندیشی با کارکنان واحدهای مختلف شهرداری پردیس که از سال گذشته آغاز و در سال جدید نیز تداوم دارد، میهمان کارکنان واحد روابط عمومی و همچنین مراکز فرهنگی و ورزشی این شهرداری بود.

شهردار پردیس در این نشست ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان، اظهار داشت: مجموعه خانواده بزرگ مدیریت شهری پردیس برغم قرار گرفتن در دوره ای دشوار طی سال ۹۹ و البته گذر از شرایطی سخت، کارنامه ای موفق از خود به جای گذاشت.

وی ادامه داد: این توفیقات در حوزه های مختلف از جمله تحقق بودجه پیش بینی شده سال، افتتاح ۸ پروژه عمرانی بزرگ، توسعه خدمات شهری و … در سایه همکاری و تعامل همه واحدهای شهرداری پردیس حاصل شد.

مرتضی همتی تصریح کرد: از این رو، هرگز نمی توان عنوان کرد که واحدی نسبت واحدی دیگر دارای اهمیت خاص و ویژه ای است بلکه خدمات رسانی در مجموعه ای مانند شهرداری مستلزم یک کار تیمی و منسجم است.

شهردار پردیس با اشاره به برخی جنبه های اهمیت عملکرد روابط عمومی یادآور شد: شهرداری به صورت ذاتی متعلق به همه شهروندان و برای خدمت به مردم است، اما اغلب شهروندان کمتر نیازی برای مراجعه به این مجموعه دارند که در چنین شرایطی، نقش واحد روابط عمومی اهمیت بیشتری پیدا می کند چراکه اکثر شهروندان روزانه با مشاهده و تحلیل اقدامات این واحد در سطح شهر، میزان کیفیت خدمات رسانی همه بدنه شهرداری را مورد سنجش قرار می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا