خداحافظی محمدلاله پس از 1985 روز از شهرداری پردیس/ موافقت شورای شهر پردیس با استعفای لاله

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس ضمن قدردانی از زحمات محمد لاله به‌عنوان شهردار این شهر طی پنج سال گذشته از پذیرش استعفای وی از سوی این شورا خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سید علی موسوی جوردی با اعلام این خبر اظهار داشت: محمد لاله طی 11 سال گذشته در مسند شهردار پردیس و همچنین پیش از آن به‌عنوان عضو شورای اسلامی پردیس در دوره سوم، همواره در مسیر تعالی این خطه و رفاه حال شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی افزود: تلاش شبانه‌روزی مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس در سایه مدیریت هوشمندانه، کوشش بی‌وقفه و دوراندیشی وی موجبات معرفی پردیس به‌عنوان بهشت زیبای استان تهران را فراهم ساخته و امروز همه شهروندان به داشتن چنین شهری افتخار می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای اسلامی شهر پردیس در وهله نخست و به‌اتفاق آرا با درخواست استعفای محمد لاله به سبب تجربه موفق وی در امر مدیریت شهری، توسعه روزافزون شهر در سرفصل‌های مختلف و تعامل تنگاتنگ و صمیمی با شورای اسلامی شهر، مخالف بودند.

موسوی جوردی تصریح کرد: اما به هر ترتیب، اعضای شورای اسلامی شهر پردیس به‌رغم میل باطنی و با هدف عدم جلوگیری از پیشرفت وی در سطوح بالاتر مدیریتی، در نهایت با استعفای وی موافقت کردند.
وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تعیین شهردار جدید در نشست‌های آتی شورای اسلامی شهر انجام و اعلام می‌شود، به نمایندگی از سایر اعضای این شورا برای محمد لاله در ادامه مسیر مدیریت در دیگر سنگرهای خدمت‌رسانی، آرزوی موفقیت کرد.

بر پایه این گزارش، محمد لاله از خردادماه سال 1391 تاکنون شهردار پردیس بود؛ وی پیش‌ازتاریخ مذکور به‌عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر خدمات‌رسانی می‌کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا