خبر خوب برای مهرنشینان شهرستان پردیس/ آغاز صدور پایان‌کار واحدهای مسکن مهر پردیس

مطابق تفاهم نامه فی مابین شهرداری و شرکت عمران پردیس ، پایان کار واحد های مسکن مهر از ابتدای خرداد سال آتی صادر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، پورابراهیم، فرماندار شهرستان پردیس در خصوص پایان کار واحدهای مسکن مهر اظهار داشت: از آنجائی که جمعی از مالکین واحدهای مسکن مهر طوماری تهیه کرده و در ساعات اولیه بیش از ۲۰۰۰ نفر از مالکین واحدهای فازهای جدید نسبت به امضای طومار اقدام نموده و خواستار پیگیری صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر تحویلی شدند.

وی افزود: لازم است به اطلاع مردم شریف شهرستان پردیس به ویژه مالکین واحدهای مسکن مهر فازهای ۵ و ۸ و ۹ و ۱۱ رسانده شود، طی جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت عمران و شهردار پردیس برگزار شد، مقرر گردید شهرداری پردیس تا ابتدای تیرماه ۱۴۰۱ و با تکمیل مدارک و وفق مقررات و ضوابط مربوطه نسبت به صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر به ترتیب اولویت و برمبنای زمان صدور پروانه ساختمانی به شرح ذیل اقدام نماید.

زون۴ و ۵ دره آرا تا ابتدای خرداد ۱۴۰۱

بخش جنوبی فاز۵ تا ابتدای خرداد ۱۴۰۱

ناحیه ۱ دره بهشت تا ابتدای تیرماه ۱۴۰۱

همچنین مقرر گردید: زیرساخت های اصلی شهر در قالب کمیته فنی مشترک فی مابین شرکت عمران و شهرداری با هدف تعیین اراضی موردنیاز شهرداری پردیس در قالب قانون ایجاد شهرهای جدید بررسی و تعیین تکلیف و به شهرداری پردیس واگذار گردد.

لازم به ذکر است صدور پایان کار مابقی واحدها در سایر محلات فازهای جدید به ترتیب با بارگذاری جمعیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در ضمن فرمانداری شهرستان پردیس ضمن تشکر از همکاری و مساعدت شرکت عمران و شهرداری پردیس، تلاش می‌کند تا ضمن پیگیری رفع مشکلات سکونت در واحدهای تحویل شده، برنامه زمان‌بندی تحویل مابقی واحدها را از شرکت عمران و ادارات مرتبط مطالبه و پیگیری نماید و به نحو مقتضی به اطلاع ذینفعان برساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا