بازدید میدانی از پروژه‌های ورزشی انجام شد؛

خبرهای خوش برای دوستداران ورزش در جاجرود

سرپرست بخشداری جاجرود به بازدید، بررسی و پایش وضعیت پیشرفتی پروژه استخر ورزشی و بازدید از مجموعه ورزشی و زمین چمن مصنوعی شهر سعیدآباد رفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، کیان کریمی سرپرست بخشداری جاجرود بهمراه محمد اندرخواه سرپرست شهرداری سعیدآباد ۱۰ مرداد با حضور در محل اجرای پروژه‌ها، ضمن بازدید میدانی از طرح‌ها از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار آن‌ها قرار گرفت.

وی تاکید کرد: بزودی چند پروژه قابل افتتاح و بهره‌برداری با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در مدار خدمت قرار خواهد گرفت.

سرپرست بخشداری جاجرود با بیان این مطلب اذعان داشت افتتاح و بهره‌برداری از استخر ورزشی شهر سعیدآباد در افزایش میزان سرانه ورزشی و ایجاد روحیه شور و نشاط در بین مردم بخصوص قشر جوان نقش بسزایی ایفا می‌کند.

کریمی تصریح کرد: پروژه استخر ورزشی شهر سعیدآباد که از سال‌های گذشته تا کنون به همت شهرداری این شهر و همکاری شورای اسلامی و مسؤلین شهرستان و بخش در حال اجرا بوده است اکنون به مدار خدمت و بهره‌برداری رسیده است و امید است با همکاری و همدلی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در آینده نزدیک افتتاح و در دسترس مردم قرار گیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا