سرپرست شرکت عمران پردیس در مراسم تقدیر از خبرنگاران:

خبرنگاران واقعیت‌ها را به مردم بگویند

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس در نشستی که امروز با خبرنگاران برگزار شده بود، اظهارداشت: بزرگترین درخواست ما از خبرنگاران انعکاس اخبار صحیح به مردم است، خبرنگاران شایسته است واقعیت ها را به مردم منتقل کند و اگر کار خوبی هم در یک مجموعه انجام می‌شود به گوش مردم برساند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، جابرانصاری با تاکید بر شرایط کنونی جامعه‌ و نقش رسانه ها در این زمان تصریح کرد: اینطور نیست که صرفا خبر منفی منتشر شود، اخبار مثبت مبتنی بر واقعیت هم به مردم منعکس کنید.

جابرانصاری در این نشست در پاسخ به خبرنگاران در خصوص مسکن ملی و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه در پردیس گفت: امتیاز “مسکن ملی” قابل فروش نیست و این اقدام غیرقانونی است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی گام اول در پردیس تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: ۲ هزار و ۴۳ متقاضی واحد‌ نهضت ملی مسکن گام اول در پردیس در حال ساخت است و شیوه کار در اجرای پروژه نهضت ملی مانند مسکن مهر نیست و اگر متقاضی آورده‌ خود را تکمیل نکند حذف می شود و متقاضیان دیگر جایگزین آن‌ها می‌شوند.

وی میزان پیشرفت واحدهای مسکن مهر در فاز ۱۱ را هم بیش از ۷۵ درصد اعلام کرد و افزود: عدم تحویل برخی از واحدها در زون های ۲ و ۳ به دلیل ساخت دیوار حائل است که تامین آب واحدها از طریق این دیوار حائل تامین می شود.

انصاری انضباط مالی پروژه های مسکن ملی را بسیار مطلوب و کاربردی دانست و گفت: رشد تمامی واحدها در هر پروژه به آورده متقاضیان مرتبط است و این رویه باعث شده بر خلاف روند حرکت ساخت مسکن مهر با نظم بهتر و سریع تر پروژه های مسکن نهضت ملی ساخته شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس قیمت ساخت هر متر مربع برای واحدهای مسکن ملی که با پیمانکاران منعقد شده را حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: وفق ضوابط و مقررات به آنها تعدیل هم داده می شود.

وی با بیان اینکه تکمیل مسکن های مهر در شهر جدید پردیس با جدیت پیگیری میشود ، اظهارداشت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۲ هزار و۳۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است و تکمیل و تحویل بقیه مساکن مهر در دستور کار قرار دارد.

در پایان این نشست و جلسه پرسش پاسخ نمایندگان رسانه ها، از خبرنگاران حاضر در جمع با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا