خانه‌های خالی پردیس تا پایان اردیبهشت به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شوند

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: آمار واحدهای خالی از سکنه در پردیس از طریق سامانه املاک و اسکان مشخص شده و تا پایان اردیبهشت ماه امسال برای اخذ مالیات به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، خلیل محبت‌خواه روز دوشنبه در حاشیه بازدید از فازهای مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: ۶۵‌ هزار واحد مسکونی خالی در پردیس و سایر نقاط کشور موجود بوده که ممکن است در مواردی خانوارها در واحدها ساکن شده باشند و این آمار مقداری تغییر کرده باشد.

وی اظهار داشت: ما لیست خانه های خالی پردیس را تا پایان ماه جاری (اردیبهشت ۱۴۰۲) به منظور اخذ مالیات به سازمان امور مالیاتی ارائه می دهیم که مالیات سنگینی در انتظار مالکان واحدهای خالی است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس بااشاره به ضرورت تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: در روزهای آینده بررسی جزئیات مربوط به طرح ها در حال اجرا و انجام است.

محبت خواه تاکید کرد: اگر در مواردی مشکلاتی از جانب تعهدات ما یا سایر دستگاه ها و شرکت ها وجود داشته باشد بررسی شده و برنامه ریزی لازم برای اقدامات اجرایی زیرساخت ها و خدمات انجام می شود.

قانون مالیات بر خانه های خالی آذرماه سال ۱۳۹۹ به تصویب رسید. بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۶/ ۲ میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه در کشور وجود دارد که حدود ۵۰۰‌ هزار واحد از آن در استان تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا