حمله به رژیم صهیونیستی معادلات بسیاری از دولت‌ها را برهم زد

امام جمعه پردیس گفت: بسیاری از دولت‌ها و کشورها، روی رژیم غاصب صیهونیستی حساب باز کرده بودند اما پاسخ موشکی ایران به این رژیم کودک‌کش تمامی معادلات آن‌ها را برهم زد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در حاشیه برگزاری تجمع امت حزب الله شهرستان پردیس پس از عملیات وعده صادق که توسط سپاه پاسداران و در پی به جنایت های رژیم غاصب و کودک‌کش صیهونیستی انجام شد، اظهار کرد: مردم ایران و شهروندان شهرستان پردیس از ذلت کافران و عزت مسلمانان شاد هستند و امروز به صورت خودجوش این پیروزی را جشن گرفتند.

وی گفت: بسیاری از دولت‌ها و کشورها، روی رژیم غاصب صیهونیستی حساب باز کرده بودند اما پاسخ موشکی ایران به این رژیم کودک‌کش تمامی معادلات آن‌ها را برهم زد.

امام جمعه پردیس افزود: سیلی که قرار بود بزنیم و دنیا می‌گفت جرات این کار وجود ندارد، نواخته شد و وعده صادق مقام رهبری در حال تحقق است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه رژیم صیهونیستی جرات حمله به ایران ندارد، ابراز کرد: دشمنان جرات حمله به ایران را ندارند و اگر بخواهند می‌توانند ما را آزمایش کنند، اما بدانند که پاسخ محکم‌تری و سیلی سخت‌تری دریافت می‌کنند و بیش‌ازپیش در باتلاق فرو رفته و گور خود را می‌کنند.

وی ادامه داد: بنا به گفته شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ملت ما، ملت امام حسین(ع) است و ما ملت شهادت هستیم و اگر هم دشمنان جرات حمله داشته باشند از هیچ تهدید و حمله‌ای هراس نداشته و با آغوش باز به استقبال شهادت می‌رویم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا