امام جمعه پردیس:

حمایت امریکا از حقوق بشر، یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌های قرن است

امام جمعه پردیس گفت: ادعای حمایت از حقوق بشر توسط امریکای جنایت‌کار، یکی از دروغ‌های بزرگ و از زشت‌ترین شوخی‌های قرن معاصر است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران و رؤسا و قضات دادستانی و دادگستری شهرستان پردیس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان و اشاره به سالروز حمله تروریستی موشکی ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: ادعای حمایت از حقوق بشر توسط امریکای جنایت‌کار، یکی از دروغ‌های بزرگ و از زشت‌ترین شوخی‌های قرن معاصر است.

وی گفت:حمله نظامی به طبس، همکاری در طراحی و سازماندهی کودتای نقاب، تحریک صدام برای حمله به ایران و تجهیز وی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، تحریم‌های غیرقانونی و فلج‌کننده، تلاش برای براندازی از طریق ایجاد و سازماندهی نافرمانی مدنی، سنگ‌اندازی در مسیر دستیابی ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای با شیوه‌هایی چون جنایت، تحریم و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از جمله اقدامات شیطان بزرگ است.

امام جمعه پردیس با اشاره به جهاد تفاهم و رهیافت جدید با هم‌افزایی اطلاعاتی و امنیتی کشور طی نشست مشترک بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، ابراز کرد: ایران به یک قدرت برتر منطقه‌ای و کشور تاثیرگذار جهانی تبدیل شده و با اخراج آمریکا از عراق و به زودی از سوریه، نشانه‌های عزت، پیروزی و افزایش قدرت بازدارندگی ایران و از طرفی شکست و خفت و خواری امریکای بی‌عرضه و نوکران بی‌عقل و احمق و ذلیل آمریکا را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ روز عید غدیر در مصلی نمازجمعه شهرستان پردیس، عنوان کرد: در شب غدیر در پارک غدیر پردیس برنامه‌های متنوعی برگزار و در سراسر شهرستان با همراهی موکب‌ها جشن بزرگ عید قربان اجرا خواهد شد.

وی ضمن خداقوت به مسؤولان جهادی شهرستان پردیس در برگزاری میز خدمت و حضور در کنار مردم با قرار‌های خدمت، اذعان کرد: قرارگاه خدمت‌رسانی شهرستان حدود دو سال است که فعالیت‌های خود را آغاز کرده و با همت، تلاش‌ و حضور میدانی مسؤولان دلسوز، خدمات فوق العاده‌ای را داشته‌اند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: شانزدهمین قرار خدمت در روز سه شنبه (6 تیر 1402) در فاز 9 پردیس برگزار شد که پیش از آن تمام مشکلات به صورت میدانی توسط مسؤولان سپاه شهرستان احصاء و روز و مکان مورد نظر برای برگزاری میز خدمت توسط فرماندار معین شد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: با دعوت فرماندار مسؤولان ادارات شهرستان در این فازها حضور پیدا کرده و پس از بازدید میدانی در محل، در جلساتی 5 ساعته به سخنان نمایندگان ساکنین، مسائل و مشکلات احصاء می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسؤولان پیرو دستوراتی که در همان جلسه مصوب می‌شود قول پیگیری داده و در بازه زمانی تعیین شده مسائل و مشکلاتی که در توانشان باشد را حل و مابقی را پیگیری می‌کنند که به بسیاری از وعده‌ها نیز عمل می‌شود.

امام جمعه پردیس افزود: در دو قرار خدمتی که در هفته گذشته در فازهای 5 و 9 پردیس برگزار شد، بسیاری از وعده‌ها توسط مسؤولان انجام شد که می‌توان به مطالبه‌گری اهالی فاز 9 در نمازجمعه و پیگیری بنده از مدیرعامل شرکت عمران اشاره کرد که بلافاصله تیم جهادی عمران در محل حضور پیدا کرده و تمام مطالبات مطرح شده را در عرض 20 روز انجام دادند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شهردار پردیس نیز به تمام وعده‌های داده شده طبق مطالبات مردم عمل کرد، تشریح کرد: در این دو قرار خدمت جمعاً برای هر دو فاز حدود 50 مصوبه داشتیم که با پیگیری‌ها و نظارت فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان محقق خواهد شد.

وی از مسؤولان درخواست کرد تا با تلاش بیشتر باعث عملی شدن مصوبات جلسه بشوند تا مشکلاتی مانند فضای ورزشی، فضای سبز و پارک، ایجاد فضاهای خدماتی مانند نانوائی، میوه و تره بار، آسفالت خیابان‌ها، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، تحویل واحدها و غیره رفع شود.

امام جمعه پردیس ابراز کرد: مدارس این فازها جزء مشکل اساسی ساکنان است که باید متناسب با نیاز آموزش و پرورش این فضاها توسط شرکت عمران برای تحصیل فرزندان، هرچه سریع‌تر تحویل آموزش و پرورش شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: در اجرای بوستان‌ها و مجموعه‌‌هایی که نیازهای مردم را تأمین می‌کند و فضاهایی که جوانان نیاز دارند؛ مانند فضاهای ورزشی، تفریحی و غیره باید اجرا و تسریع در کار صورت بگیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا