حضور معاون سیاسی فرماندار پردیس در جشن دختران انقلاب بخش جاجرود

جشن گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بخش جاجرود با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار جاجرود، شهرداران و دیگر مسئولان این بخش در سالن اجتماعات مدرسه فاطمه الزهرا(س) شهر خسروآباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری پردیس با حضور در میان دانش آموزان متوسطه دوم مدرسه فاطمه الزهرا(س) خسرو آباد ضمن قدردانی از همت مسئولین بویژه بخشدار جاجرود در برپایی جشن های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام راحل عظیم الشان به ما آموخت با اتکا به قدرت الهی می شود حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت را سرگون کرد.

رضا کریمی صالح که در میهمان ویژه این مراسم بود با بیان اینکه یک روزی در کشور ما مستشاران آمریکایی، افسران عالی رتبه ما را تحقیر می کردند و در آن روز صحبت کردن در مورد رژیم کودک کش صهیونیسم جرم بود ولی امروز فرزندان این کشور و دانش آموختگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در نزدیکترین نقطه به مرزهای استکباری با دشمنان پیکار می کنند.

وی افزود: دولت انقلابی و جهادی در یکسال گذشته امید را بیش از پیش در دل مردم زنده کرد البته عقب ماندگی هایی هم داشته ایم که باید خیلی سریع برای جبران آنها همت گماشت که با توکل به خدای متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام و تلاش شبانه روزی همه مسئولین و با اقدامات زیرساختی بسیار مهمی که در کشور انجام شده ان شاءالله در سال آینده شاهد گشایش های فراوانی خواهیم بود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری پردیس در ادامه گفت: امسال با تمام هجمه هایی که به انقلاب اسلامی شد چشم مردم جهان به شکوه هرچه بیشتر راهپیمایی۲۲ بهمن خیره خواهد شد و از آحاد همشهریان دعوت می کنم مثل همیشه با حضوری پررنگ زینت بخش این مراسم ملی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا