حضور مسئولین، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مهمان امام جمعه شهرستان پردیس در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان

مسئولین، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مهمان امام جمعه شهرستان پردیس در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان گرد هم آمدند.

به گزارش صبح پردیس، ضیافت افطاری و نشست هم اندیشی مسئولین، ائمه جماعات، روحانیون و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج شهرستان پردیس با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، محسن قضاتلو فرماندار پردیس، فرماندهان انتظامی و سپاه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام‌ جمعه شهرستان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ابراز خرسندی از این دیدار و با تأکید بر همکاری همه جانبه بین مساجد و پایگاه های بسیج در همه عرصه‌ها بخصوص در قرارگاه فرهنگی و قرارگاه خدمت‌رسانی، گفت: هرچقدر همدلی بین این عزیزان در محله های مختلف شهرستان بیشتر و بهتر باشد، نتیجه کار قطعاً بهتر خواهد شد و مردم نیز قطعاً از این اتحاد و همدلی سود خواهند برد.

در ادامه دکتر قضاتلو فرماندار شهرستان در خصوص نقش دولت و مسئولان و نقش قرارگاه خدمت رسانی در حل مشکلات مردم مطالبی عنوان و سرهنگ گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در خصوص مسائل روز جامعه و نحوه فعالیت‌ها و اقدامات اساسی و تأثیرگذار قرارگاه‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان به ایراد سخن پرداخت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا