به منظور بازدید از باشگاه‌های بدن‌سازی در راستای آغاز پویش مچ اندازی انجام شد؛

حضور قهرمان مچ اندازی جهان در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس

مهدی عبدالوند قهرمان مچ اندازی جهان و فینالیست برنامه ششم عصر جدید به همراه نایب رییس کمیته مچ اندازی استان تهران در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس حضور یافت.

به گزارش صبح پردیس، به دعوت خلج رییس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان، مهدی عبدالوند قهرمان لرستانی مچ اندازی جهان و برترین مچ انداز آسیا به همراه ساغرمیرطالبی نایبرییس کمیته مچ اندازی استان تهران در راستای توسعه رشته مچ اندازی در دوبخش آقایان و بانوان و آغاز پویش مچ اندازی در بوستان‌ها به مناسبت اوقات فراغت و همگانی سازی این رشته و بازدید از چند باشگاه فعال بدنسازی، روز چهارشنبه در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس حضور یافتند.

در این دیدار که محمد سیفی رییس اداره ورزش و جوانان، درخشان دارا و کشاورز معاونین این اداره، محمدرضا خلج رییس هیات بدنسازی، حمیده خلیلینایب رییس بانوان هیئت و خواجه نژاد مدیر باشگاه عرش حضور داشتند، در خصوص چگونگی ارتقا مچ اندازی، دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری مچ اندازی، دانش افزایی حضور در مسابقات، تقویم ورزشی مسابقات، چگونگی ارتقا حوزه بانوان این رشته صحبت‌هایی انجام و تبادل نظر صورت گرفت.

عبدالوند ضمن ابراز رضایت از عملکرد مسابقاتی هیئت، رشد و تعالی هیئتبدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان پردیس را در آینده، روشن ترسیم نمود.

همچنین سیفی در حاشیه این نشست گفت: رشد و پیشرفت در هر کاری مرهون تعامل و همکاری است و در صورتی که هیئت شهرستان و استان یاریگر همباشند و ارتباط مستمر داشته، قطعاً موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی و استفاده از افراد تحصیل کرده و تجربیات پیشکسوتان، ورزش بدن‌سازی پردیس را که دارای پتانسیل بسیار خوبی در ابعاد مختلف می‌باشد در سطوح مختلف ارتقاء و توسعه دهیم.

خلج رییس هیئت بدن‌سازی نیز حضور اسطوره بدن‌سازی و مچ اندازی در شهرستان را مغتنم برشمرد و با تاکید بر برگزاری کلاس‌های آموزشی ودوره‌های مربیگری و سمینارها گفت: با ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش باید چراغ راهی برای نسل آینده باشیم و این امر مشارکت همگانی باشگاه داران و مربیان را می‌طلبد.

در ادامه خلیلی نایب رییس بانوان گزارشی از اقدامات یک‌ساله هیئت در بخش بانوان ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد با مساعدت میرطالبی بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر بانوان در رشته مچ اندازی مهیا گردد.

گفتنی است، مهدی عبدالوند قهرمان مچ اندازی جهان سه فاکتور را در مسابقات و پیاده کردن قدرت در مچ اندازی اجرا می‌کند که عامل موفقیتش بوده است. این سهفاکتور سرعت بالا، قدرت خوب و زمان است. وی در برنامه ششم دوره دومعصر جدید، با رأی داوران به مرحله فینال راه پیدا نمود.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و یادگار از سوی هیئت و اداره ورزش از این قهرمان ارزنده و ساغر میرطالبی قدردانی شد و سپس از تجهیزات چند باشگاه بدن‌سازی(البرز، عرش) جهت میزبانی مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان بازدید به عملآمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا