حضور سرپرست شرکت عمران پردیس در جلسه نود و هشتم شورای مسکن استان تهران

یکی از موضوعات ویژه مورد پیگیری در نشست نود و هشتم شورای مسکن مربوط اجرایی شدن فاز دوم اخذ مالیات از خانه‌های خالی بود که این موضوع به ویژه در شهر پردیس با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، صبح امروز در محل استانداری تهران جلسه نود و هشتم شورای مسکن استان تهران برگزار شد. این نشست با حضور استاندار تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست شرکت عمران پردیس، نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، فرمانداران و شهرداران استان تهران و همچنین انبوه‌سازان مسکن برگزار شد.

با اعلام خلیل محبت‌خواه، ۱۰۶ بنگاه متخلف خرید و فروش املاک در پردیس شناسایی شده که از این بین، ۵۶ واحد با دستور قضایی پلمب شده است. با پیگیری‌هایی که در این خصوص صورت گرفته، در روزهای اخیر شاهد ریزش شدید قیمت‌ مسکن در پردیس بودیم که بعضا تا ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌ها کاهش داشته است.

همچنین با اعلام سرپرست شرکت عمران، هزاران واحد مسکن مهر پردیس با پیشرفت فیزیکی ۸۵ تا ۹۰ درصد در حال تکمیل می‌باشد که به زودی واحدهای آماده، به صورت رسمی افتتاح و تحویل مالکان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا