حضور باشکوه مردم در راهپیمایی22 بهمن، ادبیات استکبار جهانی را تغییر خواهد داد

شهردار پردیس گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی22 بهمن در روزهای آینده ادبیات استکبار جهانی را تغییر خواهد داد و مانند سیاستمداران گذشته خود که در طول تاریخ از ملت غیور ما شکست خوردند این بار هم همینگونه خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس؛ محمد لاله امروز و پس از راهپیمایی یوم‌الله22 بهمن‌ماه در خصوص حضور پر شور شهروندان پردیسی در راهپیمایی امروز، اظهار داشت: مردم شهر پردیس به تأسی از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از آرمانهای امام راحل و رهبری امروز پرشور و‌ پررنگتر از سالهای گذشته در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه شرکت کردند.

وی گفت: شهروندان پردیسی با حضورشان باز هم به استکبار جهانی و کسانی که با ملت، کشور و آرمان‌های ما سر ستیز دارند با شعار مرگ بر‌آمریکا و جانم فدای رهبر پیام دادند که همیشه و در هر زمانی پای کار هستیم.

محمد لاله افزود: مردم ما حتی در بدترین شرایط آب و هوایی در صحنه‌های این چنینی در صحنه حضور دارند و در هیچ زمانی حاضر نیستند به جز آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران به درخواست‌های استکبار جهانی عمل کنند.

شهردار پردیس تصریح کرد: این روزها شاهد تبلیغات روانی سردمدار کشورهای غربی بر علیه ملت و‌ کشورمان بودیم که با توجه به این اتفاقات و‌مهمتر از آن پیام مقام معظم رهبری شاهد حضور پرشور، حماسی و ‌مثال‌زدنی مردم بودیم.

وی اضافه کرد: این حضور مردم ما قطعا در روزهای آینده ادبیات استکبار جهانی را تغییر خواهد داد و مانند سیاست‌مداران گذشته خود که در طول تاریخ از ملت غیور ما شکست خوردند این بار هم همینگونه خواهد شد.

محمد لاله ادامه داد: این حضورها همچنان ادامه خواهد داشت و خط بطلانی بر ذهن‌ها و اعمال دشمنان خواهد کشید، همچنان مردم خواهند آمد تا این پرچم به دست صاحب اصلی خود حضرت مهدی موعود(عج) برسد.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا